erre a pozícióra jelentkezik

minőségbiztosítási szakértő

Az állásra való jelentkezéshez szükséges, hogy rendelkezzen felhasználói fiókkal. Ez az űrlap segít abban, hogy egyszerre tudjon regisztrálni, és az állásra is jelentkezni.

személyes adatok

  • 8 karakter
  • 1 kisbetű
  • 1 nagybetű
  • 1 szám
fájl hozzáadása húzza ide a fájlt

.pdf, .doc, .docx, .rtf, .txt, .csv, .jpg, .jpeg / maximum 8 mb

húzza ide a fájlt

    erre a pozícióra jelentkezik

    helyszín Debrecen, Hajdú-Bihar,
    állás típus Határozatlan idejű,
    megjelenés dátuma 25 június 2025,
    referencia szám 36634,
    Cégleírás / Organisation/Department

    Partnerünk új debreceni szolgáltatóközpontjába keresünk minőségbiztosítási szakértőt, aki az ügyfélszolgálati folyamatok és szolgáltatások minőségének ellenőrzéséért, fejlesztéséért és a hibák feltárásáért felel. A szerepkör célja, hogy rendszeres vizsgálatok és elemzések révén támogassa a kiváló ügyfélélmény biztosítását, szorosan együttműködve a csapatokkal.

    Pozíció leírása / Job description
    • Telefonos és e-mailes ügyfélkapcsolatok minőségének ellenőrzése (szakmai tartalom, kommunikáció, ügyfélélmény, hatékonyság alapján)
    • Rendszeres coaching, tréning és támogatás biztosítása az ügyfélszolgálati munkatársak és csoportvezetők részére
    • Minőségbiztosítási folyamatok működtetése, kontaktmonitorozás, értékelés és kalibrálás
    • Teljesítmény- és minőségi trendek elemzése, fejlesztési javaslatok megfogalmazása
    • Aktív részvétel támogatási megbeszéléseken, visszajelzések biztosítása a vezetőség felé
    • A folyamatok, belső szabályzatok és műszaki dokumentációk ismeretének biztosítása a csapaton belül
    Elvárások / Requirements
    • Minimum középfokú végzettség, felsőfokú tanulmányok előnyt jelentenek
    • Korábbi tapasztalat BPO, ügyfélszolgálat vagy technikai support területen
    • Magabiztos angol nyelvtudás
    Amit kínálunk / Offer
    • Motiváló alapbér és juttatási
    • Stabil, nemzetközi háttérrel rendelkező munkáltató
    • Támogató, együttműködő és nyitott vállalati kultúra
    • Modern irodai környezet, hosszú távú karrierlehetőség
    • Rendszeres csapatépítő és közösségi programok
    • Lehetőség egy új debreceni szolgáltatóközpont kialakításában való részvételre
    Kapcsolattartó / Information

    Amennyiben felkeltettük az érdeklődését, pályázatát a "Jelentkezem" gombbal tudja elküldeni.

    További információ és jelentkezés: 

    Bajkán-Varga Vivien - vivien.varga@randstad.hu