erre a pozícióra jelentkezik

bpo tréning- és minőségbiztosítási specialista

Az állásra való jelentkezéshez szükséges, hogy rendelkezzen felhasználói fiókkal. Ez az űrlap segít abban, hogy egyszerre tudjon regisztrálni, és az állásra is jelentkezni.

személyes adatok

  • 8 karakter
  • 1 kisbetű
  • 1 nagybetű
  • 1 szám
fájl hozzáadása húzza ide a fájlt

.pdf, .doc, .docx, .rtf, .txt, .csv, .jpg, .jpeg / maximum 8 mb

húzza ide a fájlt

    erre a pozícióra jelentkezik

    helyszín Debrecen, Hajdú-Bihar,
    állás típus Határozatlan idejű,
    megjelenés dátuma 13 június 2025,
    referencia szám 36572,
    Cégleírás / Organisation/Department

    Debreceni BPO partnerünkhöz keresünk Tréning- és minőségbiztosítási specialista kollégát.

    Pozíció leírása / Job description
    • A vállalati és ügyféloldali szolgáltatási tréninganyagok kezelése és naprakészen tartása

    • Tréningek megtartása személyesen és online, a szolgáltatásnyújtási csapat minden tagja számára

    • A csapattagok folyamatos szakmai fejlődésének támogatása és nyomon követése

    • Új belépők betanításának megtervezése, ütemezése és lebonyolítása belső és külső érintettek számára

    • Eljárási, technikai és információs dokumentációk felhasználása a tréningek és tudásmegosztás hatékonyságának növelésére

    • Ügyfélinterakciók (hívások, chatek, e-mailek) értékelése kulcselemek mentén: szkriptkövetés, termékismeret, szolgáltatási színvonal, kommunikációs stílus, kifogáskezelés, hatékonyság

    • Minőségbiztosítási folyamatok vezetése: kontaktmonitorozás, értékelés, kalibrálás

    • Minőségi és teljesítménytrendek elemzése, fejlesztési javaslatok megfogalmazása

    • Tréningprogramok fejlesztése és bevezetése, valamint az ügyféloldali tanúsítási folyamatok támogatása

    Elvárások / Requirements
    • Kiemelkedő írásbeli és szóbeli kommunikációs készség minden szinten
    • Microsoft Office programok magabiztos használata
    • CRM rendszerekben szerzett tapasztalat előnyt jelent
    • Ügyfélközpontú gondolkodás, magas szintű szolgáltatási szemlélet
    • Legalább középfokú végzettség (érettségi), felsőfokú végzettség előnyt jelent
    • Minimum 2–3 év tapasztalat BPO, ügyfélszolgálat vagy technikai ügyfélkapcsolati területen
    • Tapasztalat jegykezelő rendszerekkel, SaaS vagy értékesítési területen
    • Bizonyított szakmai múlt a fenti kompetenciák és vezetői képességek alkalmazásában
    Amit kínálunk / Offer
    • Versenyképes fizetés

    • Cafeteria juttatások

    • Csapatépítő és szabadidős programok

    • Modern irodai környezet

    • Fizetett betanulás, amely során nemcsak tudásod fejlődik, de a csapatot is megismered, így már az elejétől otthon érezheted magad

    • Hosszú távú fejlődési lehetőség, karrierépítés egy stabil, támogató vállalati kultúrában

    Kapcsolattartó / Information


    +36 70 641 4160