erre a pozícióra jelentkezik

senior training and qa

Az állásra való jelentkezéshez szükséges, hogy rendelkezzen felhasználói fiókkal. Ez az űrlap segít abban, hogy egyszerre tudjon regisztrálni, és az állásra is jelentkezni.

személyes adatok

  • 8 karakter
  • 1 kisbetű
  • 1 nagybetű
  • 1 szám
fájl hozzáadása húzza ide a fájlt

.pdf, .doc, .docx, .rtf, .txt, .csv, .jpg, .jpeg / maximum 8 mb

húzza ide a fájlt

    erre a pozícióra jelentkezik

    helyszín Debrecen, Hajdú-Bihar,
    állás típus Határozatlan idejű,
    megjelenés dátuma 13 október 2025,
    referencia szám 36572,
    Cégleírás / Organisation/Department

    Debreceni BPO partnerünkhöz keresünk Tréning- és minőségbiztosítási specialista kollégát onsite, hibrid vagy remote munkavégzéssel.

    Pozíció leírása / Job description
    • A vállalati és ügyféloldali szolgáltatási tréninganyagok kezelése és naprakészen tartása

    • Tréningek megtartása személyesen és online, a szolgáltatásnyújtási csapat minden tagja számára

    • A csapattagok folyamatos szakmai fejlődésének támogatása és nyomon követése

    • Új belépők betanításának megtervezése, ütemezése és lebonyolítása belső és külső érintettek számára

    • Eljárási, technikai és információs dokumentációk felhasználása a tréningek és tudásmegosztás hatékonyságának növelésére

    • Ügyfél-interakciók (hívások, chatek, e-mailek) értékelése kulcselemek mentén: szkriptkövetés, termékismeret, szolgáltatási színvonal, kommunikációs stílus, kifogáskezelés, hatékonyság

    • Minőségbiztosítási folyamatok vezetése: kontakt monitorozás, értékelés, kalibrálás

    • Minőségi és teljesítménytrendek elemzése, fejlesztési javaslatok megfogalmazása

    • Tréningprogramok fejlesztése és bevezetése, valamint az ügyféloldali tanúsítási folyamatok támogatása

    Elvárások / Requirements
    • Legalább középfokú végzettség (érettségi), felsőfokú végzettség előnyt jelent
    • Minimum 2–3 év tapasztalat BPO, ügyfélszolgálat vagy technikai ügyfélkapcsolati területen
    • Magabiztos, aktív angol nyelvtudás
    • Kiemelkedő kommunikációs készség
    • Microsoft Office programok magabiztos használata
    • CRM rendszerekben szerzett tapasztalat előnyt jelent
    • Ügyfélközpontú gondolkodás, magas szintű szolgáltatási szemlélet
    • Tapasztalat jegykezelő rendszerekkel, SaaS vagy értékesítési területen
    • Bizonyított szakmai múlt a fenti kompetenciák és vezetői képességek alkalmazásában
    Amit kínálunk / Offer
    • Munkavégzés módja: onsite (Debrecen) / hybrid / remote
    • Versenyképes fizetés
    • Cafeteria juttatás
    • Csapatépítő és szabadidős programok
    • Modern irodai környezet
    • Fizetett betanulás, amely során nemcsak tudásod fejlődik, de a csapatot is megismered, így már az elejétől otthon érezheted magad
    • Hosszú távú fejlődési lehetőség, karrierépítés egy stabil, támogató vállalati kultúrában
    Kapcsolattartó / Information

    Kérdés esetén vedd fel velem a kapcsolatot:

    Huszárszki Dorina - dorina.huszarszki@randstad.hu