erre a pozícióra jelentkezik

szolgáltatásmenedzser bpo területre

Az állásra való jelentkezéshez szükséges, hogy rendelkezzen felhasználói fiókkal. Ez az űrlap segít abban, hogy egyszerre tudjon regisztrálni, és az állásra is jelentkezni.

személyes adatok

  • 8 karakter
  • 1 kisbetű
  • 1 nagybetű
  • 1 szám
fájl hozzáadása húzza ide a fájlt

.pdf, .doc, .docx, .rtf, .txt, .csv, .jpg, .jpeg / maximum 8 mb

húzza ide a fájlt

    erre a pozícióra jelentkezik

    helyszín Debrecen, Hajdú-Bihar,
    állás típus Határozatlan idejű,
    megjelenés dátuma 4 június 2025,
    referencia szám 36538,
    Cégleírás / Organisation/Department

    Debreceni partnercégünk Szolgáltatásmenedzser pozícióba keres új munkatársat.

    Pozíció leírása / Job description

    Főbb feladatok és felelősségi körök:

    • A rábízott szolgáltatás teljes körű szakmai és operatív irányítása, beleértve a csapatvezetők és az ügyfélszolgálati munkatársak vagy mérnökök vezetését.

    • A szolgáltatás színvonalának folyamatos biztosítása a meghatározott szerződéses feltételek szerint, kiemelkedő minőségben.

    • A szolgáltatás pénzügyi irányításáért való teljes felelősség.

    • Szolgáltatási stratégiák, célok és irányelvek kidolgozása a  Menedzserével közösen, majd ezek csapatokkal való hatékony kommunikálása és megvalósítása.

    • Napi működést támogató részletes KPI-ok (teljesítménymutatók) meghatározása és nyomon követése.

    • Képzési, riportolási, folyamat- és minőségbiztosítási rendszerek bevezetése és működtetése 

    • Ügyfelekkel való aktív kapcsolattartás

    Elvárások / Requirements

    Elvárások:

    • Erős ügyfélközpontúság.

    • Kiváló kommunikációs készség írásban és szóban egyaránt, magabiztos, angol nyelvtudás

    • Képesség egy csapat motiválására és irányítására

    • Kiemelkedő szervezőkészség.

    • Precizitás

    • Kiváló problémamegoldó képesség.

    Műszaki ismeretek:

    • MS Office ismeret

    Személyes kompetenciák:

    • Együttműködő munkavégzés.

    • Felelősségvállalás.

    • Alkalmazkodóképesség.

    • Proaktivitás, kezdeményezőkészség.

    • Tervezési és szervezési képesség.

    Végzettség és tapasztalat:

    • Legalább főiskolai vagy egyetemi diploma (bármely szakterületen).

    • Korábbi tapasztalat BPO (üzleti folyamat kiszervezés) területen és/vagy ügyfélszolgálati vagy műszaki ügyfélmenedzsment pozícióban.

    • Bizonyított vezetői tapasztalat csapatirányításban.

    Nyelvtudás:

    • Kiváló írásbeli és szóbeli angol nyelvtudás 

    Amit kínálunk / Offer

    Amit kínálunk:

    • Versenyképes fizetés és juttatási csomag

    • Támogató, barátságos munkakörnyezet

    • Képzési és fejlődési lehetőségek

    • Hosszú távú karrierlehetőség

    Kapcsolattartó / Information

    Jelentkezés önéletrajz küldésével a  e-mail címen, vagy a "jelentkezem" gombra kattintva.