erre a pozícióra jelentkezik
helyszín Szeged, Csongrád,
állás típus Határozatlan idejű,
megjelenés dátuma 11 július 2025,
referencia szám  36359,
Cégleírás / Organisation/Department
Partnerünk egy nemzetközi családi vállalkozás, amely négy generáció óta jelen van a csomagolóiparban. Az évek során szolgáltatásaik és tudásuk bővülésével kiváló minőségű csomagolási megoldásokra specializálódtak, és küldetésük, hogy vezető szerepet töltsenek be a fenntarthatóságban, kiemelkedő ügyfélközpontúsággal és magas hozzáadott értékkel. Csapatukba keresünk Főkönyvelő kollégát Szeged környéki irodájukba!
Pozíció leírása / Job description- Pénzügyi adminisztrációs feladatok összegyűjtése és feldolgozása a határidők betartásával, a jogszabályoknak megfelelően
 - Két fős könyvelői csapat szakmai irányítása és támogatása
 - Számlák ellenőrzése, SAP rendszerben való rögzítése és feldolgozása
 - Éves pénzügyi kimutatásokhoz szükséges adatok előkészítése
 - HR adminisztráció kezelése: jelentések készítése, biztosítások és egyéb munkavállalói szerződések nyomon követése
 - Bérszámfejtéshez kapcsolódó adminisztráció felügyelete (külső szolgáltatóval együttműködésben)
 - Kommunikáció fenntartása a vezetőséggel és külső partnerekkel (bank, biztosító stb.)
 - Rendszeres pénzügyi jelentések és elemzések készítése (cash flow, költségvetés stb.)
 - Év végi zárás és audit koordinálása
 - A központi (HQ) könyvelési vezető támogatása
 
- Gazdasági szakirányú és/vagy mérlegképes könyvelői végzettség
 - Kb. 5-6 év könyvelésben szerzett szakmai tapasztalat
 - Kommunikációképes, aktív angol nyelvtudás
 - Számviteli-és adótörvények átfogó ismerete
 - Kiváló elemző- és kommunikációs készség, megoldásorientált gondolkodásmód
 - Döntésképes, dinamikus és rugalmas személyiség
 
Előnyt jelent:
- SAP rendszer ismerete
 
- Stabil, nemzetközi vállalati háttér, amely kiváló minőséget, innovatív technológiákat és fenntartható megoldásokat képvisel
 - Komplex juttatási csomag: cafeteria, teljesítményalapú bónusz, munkába járáshoz céges autó biztosítása
 - Betanulást követően heti 1-2 nap home office
 - Kiváló szakmai fejlődési lehetőség
 - Egyszerre multinacionális és családias légkör, nyitott és támogató lokális, valamint nemzetközi csapat
 - Modern munkakörnyezet, professzionalizmus
 
Ha felkeltette érdeklődésedet a lehetőség, küldd el önéletrajzodat a “Jelentkezem" gombra kattintva, vagy további információkért keress bizalommal:
Bajkán-Varga Vivien - vivien.varga@randstad.hu