erre a pozícióra jelentkezik

french speaking accounts payable accountant

Az állásra való jelentkezéshez szükséges, hogy rendelkezzen felhasználói fiókkal. Ez az űrlap segít abban, hogy egyszerre tudjon regisztrálni, és az állásra is jelentkezni.

személyes adatok

  • 8 karakter
  • 1 kisbetű
  • 1 nagybetű
  • 1 szám
fájl hozzáadása húzza ide a fájlt

.pdf, .doc, .docx, .rtf, .txt, .csv, .jpg, .jpeg / maximum 8 mb

húzza ide a fájlt

    erre a pozícióra jelentkezik

    helyszín Budapest, Budapest,
    állás típus Határozatlan idejű,
    megjelenés dátuma 8 május 2025,
    referencia szám 35123,
    Cégleírás / Organisation/Department

    Join our dynamic, international team, where we’re revolutionizing the financial industry with innovative solutions. As a global leader, we offer flexibility in our hybrid office policy and provide excellent opportunities for career growth, making this the perfect place for AP, AR, Cash App, Payment and Collection professionals to thrive.

    Pozíció leírása / Job description

    Be involved in day-to-day operations in the following process areas:

    • Document receipt
    • Invoice verification and processing
    • Outgoing payment processing
    • Reclaims & corrections
    • Supplier query management (mailbox, phone)
    • AP Closing and periodical activities
    • Intercompany booking
    • Determine, evaluate and resolve issues
    • Identify and work on process improvements
    • Engage in collaboration with the business and stakeholders to develop a professional relationship

     

    Elvárások / Requirements
    • 1-2 years of experience in accounting (primarily AP)
    • Good understanding of the AP processes
    • Strong customer orientation
    • Strong English and intermediate French language skills (ideally Hungarian skills as well)
    • Experience with SAP
    • Enthusiasm for establishing and ramping up a new Shared Service Center
    • Self-starting attitude and ability to work independently
    • Strong team-player
    • Ability to pay close attention to detail and prioritize the right things at the right time
    • Excellent communication skills
    •  
    Amit kínálunk / Offer
    • Chance to join a growing organization 
    • Annual bonus
    • Cafeteria
    • 3 days of home office every week
    • Private health insurance
    • Work in a truly international environment
    Kapcsolattartó / Information

    csaba.nemeth@randstad.hu