Dinamikus, nemzetközi Partnerünkhöz keressük lelkes HR & GA specialista kollégát, aki több országot is támogatna, és proaktív munkájával hozzájárul a HR szervezet zökkenőmentes mindennapjaihoz.
A pozíció betöltéséhez fontos a min. 2-3 év tapasztalat HR asszisztencia és/vagy HR adminisztráció területéről, valamint a folyékony angol nyelvtudás.
Pozíció leírása / Job description
Részvétel a teljes toborzási folyamatban (hirdetések, önéletrajz szűrés, interjúk szervezése, első körös interjúk lebonyolítása).
Kapcsolattartás a bérszámfejtéssel és különböző beszállító partnerekkel
Napi ad-hoc feladatok, teendők ellátása a helyi munkavállalók tekintetében
A szervezeti információk és személyzeti dokumentumok folyamatosan frissen tartása
HR rendszerben való adminisztráció, koordináció (felhasználók regisztrációja, beállítások).
Onboarding és offboarding folyamatok koordinálása
Részvétel képzések és céges események szervezéséhez, hozzájárulva a pozitív munkahelyi légkörhöz.
A munkavédelmi feladatok támogatása, biztosítva a biztonságos munkakörnyezetet.
Belső kommunikáció támogatása
Téged keresünk, ha:
Felsőfokú végzettséggel rendelkezel (HR irányultság előny).
2-3 év releváns szakmai tapasztalattal rendelkezel.
Magabiztosan beszélsz angolul
Proaktív és önálló vagy, kiváló kommunikációs készséggel rendelkezel.
Jártas vagy az MS Office programokban.
Amit kínálunk / Offer
Alapbéren túl:
Cafeteria
éves bónusz
Home office lehetőség
Bérlettámogatás
Sporttámogatás
Fejlődési lehetőség
Jó hangulatú, támogató csapat
...