Szervezés, tervezés, pörgés – ha ezek a dolgok feltöltenek, akkor kérlek olvass tovább! 😊
Olyan megbízható és magabiztos kollégát keresünk, aki nem riad vissza a kihívásoktól, sőt: inkább lehetőséget lát bennük.
Amennyiben szívesen dolgoznál egy fejlődő szervezetben, ahol valódi felelősséged és szereped van a napi működés gördülékenységében – alább várjuk a jelentkezésed.
Pozíció leírása / Job descriptionFeladataid lesznek:
- szoros, napi együttműködés a cégcsoport vezetőjével
- üzleti és magánjellegű ügyintézés: naptárkezelés, foglalások (repülőjegy, étterem), logisztika.
- változatos koordinációs és szervezési teendők.
- utazások, események, rendezvények szervezésében és lebonyolításában való közreműködés.
- feladatlisták és prioritások nyomon követése.
- kisebb-nagyobb projektek menedzselése.
- Kapcsolattartás és egyeztetések telefonon, e-mailben.
- beszerzések elvégzése, adminisztráció.
Téged keresünk, ha:
- van korábbi tapasztalatod személyi asszisztensként, koordinátorként, rendezvényszervezőként vagy hasonló munkakörben.
- gyors és logikus gondolkodás jellemez
- átlátod és kezeled a komplex üzleti környezetet
- van szervezési tapasztalatod és jó problémamegoldó képességgel rendelkezel
- proaktív és rugalmas vagy
- kiváló kommunikációs készséged van, könnyen kijössz az emberekkel.
- jól osztod be az idődet, szereted a rugalmas munkavégzést, és vállalod az esetenkénti esti vagy hétvégi feladatokat.
- pontosan és diszkréten dolgozol.
- tárgyalóképes angol nyelvtudással rendelkezel.
- felsőfokú végzettséggel rendelkezel
- van jogosítványod és szeretsz vezetni.
- nem okoz gondot az adminisztráció sem.
Előny, ha:
- ismered a hazai és nemzetközi utazási célpontokat, éttermeket, helyszíneket – vagy gyorsan utánajársz ezeknek.
- dinamikus és kihívásokkal teli környezet, amely inspirál és fejlődési lehetőséget kínál
- rugalmas időbeosztás, betanulási időszak után lehetőség heti többszöri otthoni munkavégzésre
- versenyképes jövedelem
- opcionális bónusz lehetőség