Partnerünk back office területre keres kollégát, aki a összefogja a folyamatokat és irányítja a területet. Amennyiben van alapkezelőnél és ingatlanalapokkal szerzett korábbi tapasztalata, ez egy ideális lehetőség lehet az Ön számára!
Pozíció leírása / Job description- Back-office tevékenységek irányítása, koordinálása, feladatok rendszerezése és kiadása, egyben operatív területi vezetői feladatok ellátása
- A jelentésszolgálat hatékony mechanizmusának biztosítása, a Munkáltató és az általa kezelt befektetési alapok tevékenységével kapcsolatos kötelező jelentések, adatszolgáltatások elkészítése/ellenőrzése és határidőben történő megküldése a hatóságok, befektetők, tulajdonosok és más harmadik személyek felé
- A Társaság és annak kezelt alapjai működési keretét biztosító szabályzatok – naprakészen tartása
- Az Igazgatóság, a Felügyelő Bizottság üléseinek előkészítése, az ülésekről jegyzőkönyv vezetése
- A Társaság működése során keletkező dokumentumok hatékony rendszerezésének működtetése, mind a fizikai mind digitális formában
- Kapcsolattartás a könyvviteli, bérszámfejtési és könyvvizsgálói szolgáltatókkal
- Operatív együttműködés a kiszervezett feladatokat ellátó szolgáltatóikkal, valamint az alapkezelő és az alapok szerződéses partnereivel
- Az adatvédelmi (GDPR) feladatainak ellátása
- Évközi és éves könyvvizsgálat koordinálása, szükséges dokumentumok előállítása, megküldése
- Alapkezelő és a kezelt alapok könyvelésének támogatása, beszámolók ellenőrzése
- Közreműködés az üzleti jelentések és a negyedéves beszámolók elkészítésében, mind a Társaság, mind annak kezelt alapjai vonatkozásában
- A Társaságot érintő belső gazdasági, pénzügyi feladatok ellátása, üzleti tervezés, kontrolling és pénzügyi tervezés segítés
- Ingatlanalap-kezeléssel összefüggő adminisztrációs feladatok koordinálása, a feladatok ellátásának hatékony megszervezése és a kivitelezés kontrollja
- A befektetési alapokra vonatkozó nettó eszközérték-számítás koordinálása, ellenőrzése.
- Felsőfokú gazdasági/pénzügyi végzettség
- Megbízható számviteli ismeretek
- 5 év tapasztalat befektetési alapkezelési területen
- Ingatlanalapok kezelésében szerzett tapasztalat
- Magabiztos kommunikációs készségek
- Gyakorlott felhasználó szintű IT (MS-Office, kiemelten Excel-használat) ismeretek
- Kihívások keresése, komplex problémák megoldásának képessége
- Kiemelkedő analitikus és kommunikációs készség, csapatjátékos jellem
- Középfokú angol nyelvismeret előny
- Kellemes budai lokáció
- Lehetőség teljesítmény alapú éves bónuszra
- SZÉP kártya juttatás
- Hibrid munkavégzési lehetőség (heti 1 nap otthoni munkavégzés)
roland.balogh@randstad.hu
...