Energetikai megoldásokkal foglalkozó partnerünk, bővülő irodájába keres Értékesítés támogató munkatársat. Ha szereted a változatos feladatokat, rendelkezel releváns tapasztalatokkal és szívesen dolgozol egy dinamikus, de mégis családias környezetben, akkor ez a lehetőség neked szól!
Pozíció leírása / Job description- értékesítést végző kolléga mindennapi munkájának támogatása
- ajánlatok készítése, kezelése, rögzítése CRM rendszerben
- adminisztratív feladatok ellátása
- ügyfélszolgálatos kolléga támogatása
- marketing csapat munkájának támogatása: felületek fejlesztése, prospektusok kiadása
- közbeszerzési tenderekben történő részvétel lehetősége
Elvárások / Requirements
- 1-2 év tapasztalat adminisztratív vagy ügyfélszolgálati pozícióban
- hasonló munkakörben, feladatokban szerzett tapasztalat előny
- stabil társalgási szintű angol nyelvtudás szóban és írásban
- magabiztos Excel ismeretek
- kiváló kommunikációs készségek
- kiváló problémamegoldó és együttműködési készség
Amit kínálunk / Offer
Mit ajánlunk:
- Hosszútávú, stabil lehetőség
- Hibrid munkavégzési lehetőség
- Családias, barátságos munkakörnyezet
További információkért és bármilyen felmerülő kérdés esetén, kérlek jelentkezz vagy fordulj hozzám az alábbi e-mail címen:
fanni.racz@randstad.hu
...