amikor csak bejelentkezel ahelyett, hogy bejárnál.

A randstadnál nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy rugalmas munkahelyet teremtsünk. 

ismerd meg rugalmas lehetőségeinket

A fizikai jelenlét helyett kollégáink valódi teljesítményét vesszük figyelembe. Vállalati kultúránk a bizalomra és eredményorientáltságra épül. Hisszük, hogy közösen minden élethelyzetben, különös tekintettel a kismamákra, ki lehet alakítani egy olyan keretrendszert, ami mind a számunkra, mind kollégáink számára tökéletes megoldást eredményez. Te is rugalmas lehetőséget keresel? Ismerd meg a Randstadnál kínált lehetőségeket.

home office, távmunka

Attól függően, hogy milyen szakaszában vagy szakmai pályafutásodnak, hetente egy nap home office lehetőséget biztosítunk.

Mivel fontos a bizalom, illetve a vállalati folyamatok megismerése, ezért a fokozatosság elvét követjük: a home office lehetőség a próbaidő lejártához és a jó teljesítményhez kötött.

rugalmas és részmunkaidő

Rugalmas munkaidőt is biztosítunk: a törzsidőben az irodában kell tartózkodnod, de az előtte és utána lévő úgynevezett peremidővel szabadon gazdálkodhatsz.

Különösen kisgyermekes anyukák estében nem ritkák a részmunkaidős lehetőségek. Ez jelenthet 4 vagy 6 órás munkaidőt, de egyes projektek esetén arra is volt példa, hogy heti 1 alkalommal járt be a kollégánk.

Gombos-Kovács Kata - branch manager - business services | customer care

„2007 óta vagyok a Randstadnál, és 2011 nyarán mentem el szülni. Két gyerkőcöm is lett, és időközben Győrbe költöztünk. Úgy terveztem, hogy amikor a legkisebb gyerkőcöm három éves lesz 2016 októberében, akkor térek vissza a munkába. 2016 februárjában felhívott a Randstadtól az akkori vezetőnk egy lehetőséggel, hogy 4 órában visszamennék-e, belső kiválasztással foglalkozhatnék. Úgy gondoltam, hogy ez egy szuper lehetőség, csak nem tudtam elképzelni, hogy logisztikailag hogyan tudom megoldani, de a Randstad részéről maximális rugalmasságot tapasztaltam. Megállapodtunk abban, hogy napi 4 órát otthonról dolgozhatok, és heti egyszer kellett csak bemennem az irodába.

Hihetetlen jó volt az, hogy úgy tudtam visszacsöppenni négy év után a munka világába, hogy nem rögtön 8 órában, és nem rögtön egy óriási terheléssel kezdtem, hanem volt egy szép átmenet az otthon töltött időszak és a munka világába való visszatérés között.

Nyilván ehhez az is kellett, hogy már volt egy hátterem, tudták azt, hogy számíthatnak rám. Én is azt éreztem, hogy próbáltam még többet nyújtani és odatenni magam, hogy igazoljam, hogy megéri így foglalkoztatni engem és más kismamákat is.

Jelenleg ugyan már 8 órában dolgozom, de ezt is tudom úgy alakítani, ahogy én gondolom.  7 órakor vagyok bent az irodában, és 4 órakor el tudok jönni, hogy elmenjek a gyerekért az óvodába.

Elképzelni sem tudom, hogyan lehetne még ennél is rugalmasabbnak lenni munkáltatóként.”

2017 januárjában mentem el szülési szabadságra a Branch Managerként. A kislányom január 18-án született és én 2017 szeptembertől már visszajöttem heti 1 napban Internal trainerként. Itt a belső képzésekkel kapcsolatos teendők, és a tréningek tartása tartozott hozzám. 2018 februárjától kibővítettük heti 2 napra a munkaviszonyom, úgyhogy ebből az egyik nap minden héten home office volt! Ez nagyon kedvező volt számomra, hiszen így az otthon töltött napon tudtam ‘háttérmunkát’ végezni. Ennek segítségével az irodában töltött napom viszont 100%-osan a treningek tartásával tudtam tölteni! Ez a felállás munka és megánélet szempontjából is nagyon jó felállás volt, hiszen eleget tudok a kislányommal lenni, de azért a cégtől sem távolodtam el! 

Molnár-Szabó Zsuzsa - IT I Telco Branch Manager

Takács Petra - branch manager | finance

„2014-ben kezdtem a Randstadnál, majd 2015 decemberében jött egy magánéleti változás, a párom Párizsban folytatta a karrierjét. Én akkor annyit tudtam, hogy nem szeretnék felmondani a Randstadnál, így a branch manageremmel leültünk megbeszélni, hogy hogyan tudnánk megoldani. Megszületett az ötlet: kéthetes turnusban dolgozhatnék, 2 hét Párizsban home office-ból, 2 hét a budapesti irodában. Már „csak” az operációs vezetőnkkel és az ügyvezetővel kell tárgyalni erről. A legnagyobb meglepetésemre ez abszolút gördülékenyen ment, soha nem éreztem még e féle bizalmat egy munkahelyen előtte. Mivel már másfél éve dolgoztam a Randstadnál, látták, hogy lojális vagyok, jók az eredményeim és hosszú távon tervezek a céggel, ezért megadták nekem a lehetőséget. Figyelmeztettek, hogy fárasztó lesz hosszú távon, de tudják, hogy menni fog nekem. Ez olyan magabiztosságot adott nekem is, hogy nem volt kérdés: már csak azért is megcsinálom! :)

A nyitottság a kollégák és a csapat részéről is megvolt, nagyon szerencsésnek gondolom ilyen téren is magam. A korábbi branch managerem (Gedeon Vali) minden egyes team meetingre betelefonált engem is, és egyetlen heti wip-et sem hagyott ki velem. Abszolút éreztem, hogy bár fizikailag keveset vagyok ott, a csapat részese vagyok 100%-osan. A csapat minden tagja is rugalmas volt: ha volt egy tréning, akkor is felhívtak chaten, odafordították a képernyőt, így olyan volt, mintha én is ott ülnék közöttük, vagy megosztották a jegyzeteiket velem, illetve készségesen helyettesítettek egy-egy ügyféltalálkozón – hihetetlenül megkönnyítette ez a mindennapi munkámat.

Azt gondolom, hogy ha valaki alapvetően strukturált a mindennapokban, akkor nagyon hatékony tud lenni ez a fajta munkavégzés. A home office-nak megvan az a nagy előnye, hogy amit megtervezel, azt végig is tudod „darálni”, hiszen nincs, aki félbeszakítja a munkádat. Például ha az ember egy napra/hétre előre tervez: milyen pozíciói vannak, kiket kell interjúznia, ki az, akit előző héten nem ért el, és most fel kell hívnia, milyen ügyféllel kell felvennie a kapcsolatot, vagyis mi a cél a nap végére, akkor ezt tervszerűen meg is tudja csinálni. Ez túl szép, hogy igaz legyen, igaz? :) Természetesen van árnyoldala is a 2 heti home office-nak – bizony nehéz! Nagyon erős saját belső motiváció, kitartás és a saját magadnak való megfelelési vágy kell hozzá. Hiszen itt magadnak kell felállítani egy mércét, amit minden nap meg kell ugranod anélkül, hogy fizikailag ott lennél a támogató csapat között. Ugyanakkor, ha valakinek megadatik ez a lehetőség, hogy ilyen támogató cégnél dolgozhat, akkor az (legalábbis nálam) megadja mindezt és már csak azért is meg akarod mutatni.

Azt tanácsolom mindenkinek, hogy ha valamilyen változás/probléma merül fel a munkahelyén/magánéletében, akkor ne rögtön a menekülést válassza. Igenis vannak lehetőségek nagyon sok cégnél, amikkel élni lehet, ha tudsz és akarsz. Azt, hogy ezekkel élsz-e, már csak rajtad múlik.”

Két és fél éve dolgoztam a Randstadnál, amikor 2017 áprilisában szülési szabadságra mentem. Egy év után kezdtem úgy érezni, hogy lassan itt az ideje a visszatérésnek, na nem full time-ban, éppen csak pár órában. A Randstad biztosította számomra ezt a lehetőséget és szépen fokozatosan szivárogtam vissza. Két hónap elteltével, ma már heti kétszer 5 órában dolgozom rugalmas beosztásban, ami nagyon jól beilleszthető a családunk életébe. Ez még nem túl sok távollét az egy éves kisfiamtól, ahhoz viszont elég, hogy érdemi munkát tudjak végezni.

Móricz-Németh Noémi - trainer I Internal HR

Hámori Éva - senior consultant

„Heti 8 órában dolgoztam a Randstadnál, heti egy napot normál munkavégzés szerint egy olyan projekten, ahol az új belépőknek segítettem a munkáját, mint coach. Bejártam az interjúkra, majd az interjúk után adtam visszajelzést nekik, figyeltem a fejlődésüket.

Engem konkrétan a Randstad keresett meg ezzel a lehetőséggel. 2015 áprilisában szültem a kisfiamat, aki most lett 3 éves. Amikor felhívtak ezzel a lehetőséggel, hogy kicsit visszarázódjak, mielőtt 4 vagy 6 órában elkezdenék dolgozni, még nem tudtunk a második baba érkezéséről. Nagyon tetszett a projekt, hiszen egy napra a gyermekfelügyeletet is meg tudtam oldani, meg így nem kellett otthonról egyből visszazuhanni a mindennapi munkavégzésbe, lehetett kicsit asszimilálódni.

Közben kiderült, hogy jön a kistesó. Amikor jeleztem a Randstadnak, akkor még nem volt semmilyen szerződés, és abszolút pozitívan reagáltak, mondták, hogy ugyanúgy várnak arra az időszakra, amíg tudom csinálni.

Én egyébként már akkor, mikor kezdtem a Randstadnál, olyan szemmel is néztem, hogy milyen lehetőségek vannak a kismamák részére, és nagyon pozitívak voltak a tapasztalataim a rugalmas munkavégzést illetően. Sőt, ami meglepett, hogy ez egészen menedzseri szintig működött, olyan embereknél is, akik alá akár 20-30 kolléga tartozott.

Úgy látom, hogy a kismamák és anyukák helyzetét abszolút helyén kezeli a cég, gondol például arra is, hogy minél hamarabb vissza tudjunk állni a munkába úgy, hogy egyensúlyban maradjon a magánéletünkkel.”

Közel két éve dolgoztam a Randstad-nál, azon belül is a mérnöki és logisztikai keresésekre specializálódott csapatban, amikor 2015 telén szülési szabadságra mentem. Egy kicsit több mint két év babázás után tértem vissza dolgozni. Szerencsés vagyok, mert ugyanabba a csapatba és pozícióba kerülhettem újra, ahol azelőtt is voltam. A Randstad természetesen biztosítja a visszatérő anyukák számára a részmunkaidős munka lehetőségét, ez az én esetemben sem volt másképp: napi 6 órás munkaidőben állapodtunk meg, ami tökéletesen beleilleszkedik a családi életünkbe, mert így időben el tudok menni a kisfiamért a bölcsibe, és az estig fennmaradó pár órát együtt tudjuk tölteni. Számomra ugyanis most ez a legfontosabb: hogy a dolgozó nő mellett olyan anyuka is legyek, akinek a munka mellett van ideje és energiája a kisgyerekére. Ebben persze az is segített, hogy home office lehetőséget is biztosítottak számomra. A visszatérés az elején persze furcsa volt, hiszen ilyen hosszú idő után újra meg kellett szoknom, hogy napi több órában komoly szellemi munkát végzek, de a vezetőm és a kollégáim mindenben segítettek és támogattak. Fokozatos terhelést kaptam, az elején kevesebb feladattal bíztak meg, és hagytak időt arra, hogy belerázódjak a mindennapi feladatokba. Mindent egybevéve, ez a hozzáállás olyan szinten biztató és motiváló számomra, hogy most még jobban szeretek itt dolgozni, mint azelőtt. 

Gurály Zsófi - Recruitment Consultant I Engineering & Logistics