treasury administrator | budapest

megjelenés dátuma
kapcsolat
zsuzsanna petró, randstad hungary
állás típusa
határozatlan idejű
jelentkezem

az állás részletei

megjelenés dátuma
elhelyezkedés
budapest
álláskategória
pénzügy / számvitel
állás típusa
határozatlan idejű
referenciaszám
175001 / 24511
kapcsolat
zsuzsanna petró, randstad hungary
Nem kötelező önéletrajzot feltöltenie ahhoz, hogy megpályázza ezt a pozíciót, sőt egyszerű megoldásként akár a Linkedin profiljával is jelentkezhet. Kattintson a jelentkezem gombra és válasszon a maximum 2 percet igénylő jelentkezési lehetőségek közül.

Cégleírás / Organisation/Department

On behalf of our well-known FMCG client, we are now looking for a Treasury Administrator colleague to join the company's Finance Team in the CEE regional commercial head office in Budapest.

Pozíció leírása / Job description

Regardless of whether you have AP, AR, O2C or GL experience, this is a great opportunity for you! The Treasury Administrator is responsible for reviewing and verifying invoices; sorting, coding and matching invoices.

Other tasks are:

• Enter and upload invoices into system and get department approvals, book bank transactions
• Correspond with vendors and respond to inquiries in Hungarian
• Keep contact with the Treasury HQ in English
• Research and resolve invoice discrepancies and issues
• Assist in month end closing and prepare month end account reconciliation

Elvárások / Requirements

• Bachelor's degree preferably in finance, accounting, business or equivalent work experience
• Preferably at least 1 year of experience in an accounting, treasury or finance environment
• Good command of English
• SAP knowledge is an advantage

Amit kínálunk / Offer

• Multinational FMCG company with market leader, well-known brands
• Great learning and development opportunities
• Flexible working hours with home office opportunity
• Modern office building in the 11th disctrict

Kapcsolattartó / Applications

Zsuzsanna Petró
zsuzsanna.petro@randstad.hu