customer care manager | miskolc

megjelenés dátuma
kapcsolat
zsófia tóth, randstad hungary
állás típusa
határozatlan idejű
jelentkezem

az állás részletei

megjelenés dátuma
elhelyezkedés
miskolc, borsod-abaúj-zemplén
álláskategória
IT / telekom
állás típusa
határozatlan idejű
referenciaszám
112321 / 21475
kapcsolat
zsófia tóth, randstad hungary
jelentkezem
Mostantól nem kötelező önéletrajzot feltöltenie ahhoz, hogy megpályázza ezt a pozíciót, de amennyiben van naprakész önéletrajza, az nagy segítséget jelent számunkra. Önéletrajzát a későbbiek folyamán is bármikor hozzáadhatja profiljához.

Cégleírás / Organisation/Department

We are searching for real talent to fill a great leader position at our worldwide known telco client!

Pozíció leírása / Job description

-Definition and execution of the strategy of the Customer care team
-Managing the team's daily operations
-Building and managing the KPI dashboard with constant reporting
- Continous monitoring of the operational processes, escalate improvements if necessary
-Raise customer satisfaction and loyalty
-Recruit, manage, train and motivate direct reports according to company procedures, policies and employment law

Elvárások / Requirements

-Bachelor os Master level degree
-5-6 years experience as a leader from customer service area, especially from telco or financial sector
-Fluent English and Hungarian knowledge
-Strategic way of thinking
-Strong decision making skills
-Experience on the field of organizational development and transformation program management
-Proactive and flexible personality

Amit kínálunk / Offer

-Competitive base wage and bonus system
-Company car
-Home office opportunity once a week
-Support in case of relocation

Kapcsolattartó / Applications

Zsófia Tóth
+36 30 291 4186
zsofia.toth@randstad.hu