Randstad Award: minden, amire szüksége van a munkáltatói márkaépítés során

A munkavállalók és álláskeresők igényeibe való betekintés segít a szervezet márka stratégiájának megalkotásában, a tehetségek megnyerésére és megtartására irányuló programok kialakításában. A Randstad Award azt kutatja, hogy mit tartanak az emberek vonzónak egy munkaadóban. A kutatás a népszerű cégekre, szektorokra és 10 kulcsfontosságú tényezőre helyezi a hangsúlyt, ide értve a fizetést, a szakmai előremenetelt és a képzést.

Mi tesz egy munkáltatót vonzóvá a meglévő és a leendő személyzet számára? Hogyan lehet megnyerni és megtartani a diplomás elitet, a ritka szaktudással és más megbecsült tehetséggel rendelkező embereket, akik könnyedén válogathatnak a munkalehetőségek között.

A munkáltató márka központunkban riportok, videók és más tartalmak sokasága között válogathat, amely segít abban, hogy megformálja munkáltatói márkáját:

  • kulcsfontosságú információk és riportok a munkáltatói márka témaköréből a világ 25 országából
  • globális riportok az IT és az élettudományi szektorból, valamint mérnök szakemberekről
  • a szilárd munkáltatói márkával bíró vállalatok legjobb módszerei, amelyek segítenek a viszonyításban és a megismerésben
< vissza az előző oldalra

hozzászólások

Még nincs hozzászólás.

Szóljon hozzá!

  1.  
elküldöm