Miért van szükség egy sikeres, FMCG-re szabott munkáltatói márkára?

A munkaerő megnyerése és megtartása a gyorsan forgó fogyasztási cikkek iparában sok kihívást tartogathat. Egy magas minőségű munkáltatói márkastratégia jelentheti a különbséget az olyan dolgozók között, akik ugródeszkának tekintik a céget a karrierjük során és azok közt, akik hosszú távra terveznek a céggel, mert a legvonzóbb munkaadója az iparágnak. Azok a vállalatok cselekszenek bölcsen, akik gondosan megtervezett és kivitelezett tehetség stratégiát alkalmazva képesek a munkavállalók megnyerésére.

Hogyan legyünk vonzóak a tehetségek számára?

Az erős, tehetségeket vonzó márkákat jellemző tényezők az idő előrehaladtával alakulnak ki és kritikus fontosságú a munkaadói vonzerő fejlesztésében az aktuális trendekkel való lépéstartás. Manapság a munkavállalók olyan munkáltatót keresnek, amelynek pozitív vállalati kultúrája, együttműködő vezetői csapata van és elkötelezett a személyzet  fejlődési lehetőségei iránt.  Ha a munkáltatói márka vezetői státuszt képvisel olyan területeken, amelyek a munkavállalók számára a legfontosabbak, a munkáltatói vonzerő drámaian megnövekszik.

Hogyan tartsuk meg a tehetségeket?

Ha már egyszer a fedélzeten tudjuk a legtehetségesebb munkavállalókat, az elkötelezettség magas fokának fenntartása kulcsfontosságú a sikert illetően. Az elkötelezett dolgozók produktívabbak és az elkötelezettség foka közvetlen összefügg a tehetségek megtartásával. Nem szabad elfelejteni, hogy a jelenlegi dolgozók tapasztalata érezteti hatását a munkáltatói márkában a munkaerő piacon, minthogy a jelenlegi dolgozók megosztják véleményüket a barátaikkal és a családjukkal a közösségi médián keresztül.

Egy megkülönböztetett munkáltató márka kialakítása

A vállalatok gyakran sokban hasonlítanak, és az erős munkáltatói márka kialakítása függ attól, hogy mennyire látjuk át a hasonlóságot a saját cégünk és a versenytársakéi közt. Nincs két egyforma cég még egyazon iparágon belül sem. Mindnek megvan az egyedi kultúrája, különösen a különböző régiókban és számolni kell ezekkel a tulajdonságokkal annak érdekében, hogy a saját céged előnyeit megmutathasd. Ha kiemeled azokat a jellemzőket, amely alapján elkülöníthető a céged a többitől, az meg fog különböztetni a munkaerőpiac többi szereplőjétől.

Szerezze meg a szükséges részletes adatokat, amelyekre szükség van egy sikeres munkáltatói márka kialakításához a 2015 évi Randstad Award FMCG szektor jelentéséből, amely a legnagyobb, független világméretű munkáltatói márkára irányuló felmérés eredményeit tartalmazza. Találjon meg mindent, amit tudnia kell a személyzeti stratégiákról az FMCG szektorban, a közös jellegzetességektől az aktuális trendekig, amelyet kényelme érdekében könnyen érthető formába öntöttünk.

Nézzen bele a Randstad Award szekcióban található, a világ legjobb munkáltatóinak idei listájába.

a szerzőről

Paul Francoys - Senior Director Global Accounts

A több ország közti központi HR szolgáltatások terén az ügyfeleknek egyedi „egyetlen érintkezési pontot” kínálva, személyre szabott megoldásaink bizonyítottan csökkentik a költségeket, előmozdítják a szolgálatkészséget és megvédenek a különböző kockázatokkal szemben. Röviden, a küldetésünk az, hogy hozzájáruljunk az ügyfeleinkkel hosszú távon való jövedelmező kapcsolatokhoz azáltal, hogy együtt dolgozunk a jövő megoldásain lényegre törő, személyre szabott és megfelelően koordinált megközelítésen keresztül. 20 év munka után a Randstadnál szenvedéllyel viseltetek az iránt, amit elértünk, és ahogy továbbra is központi szerepet játszunk a munka világában.

< vissza az előző oldalra

hozzászólások

Még nincs hozzászólás.

Szóljon hozzá!

  1.  
elküldöm