hogyan váljunk a legjobb munkaadók egyikévé.

Munkáltatóként fontos, hogy bevonzzuk a szektorunk legtehetségesebb jelöltjeit. A munkaerőpiacra ugyanakkor jelenleg a tehetségek, valamint a megfelelő készségek hiánya, illetve a gyors munkahelyváltások jellemzők. Hogyan maradhatunk ebben a nehéz helyzetben hatékonyak? Olvasson tovább, és tudjon meg többet arról, hogy milyen buktatókat kell elkerülni, és milyen kulcsfontosságú lépéseket kell megtenni ahhoz, hogy az egyik legvonzóbb munkáltatóvá váljunk.

kutassunk.

Azok a vállalatok lesznek vonzóak a munkavállalók szemében, amelyek elmélyülnek az adatok elemzésében. Vegyük számba az elérhető adatokat, így például saját munkavállalói felmérésünket (ha van), vagy éppen az interneten fellelhető értékeléseket, kommenteket. Ezt követően pedig készítsünk egy külső kutatást a témában, és hasonlítsuk össze magunkat a versenytársainkkal. A rendelkezésünkre álló adatok vizsgálata az egyetlen módja annak, hogy megtudjuk, mire vágynak a munkavállalók, és mik a vállalatunk erősségei, illetve gyengeségei. Ezek az adatok kulcsfontosságúak ahhoz, hogy meghatározzuk, hol áll a vállalat a célközönség szemében, és hol lenne szükség a munkáltatói márkánk erősítésére.

ne éljünk feltételezésekkel.

Amikor elkezdünk gondolkodni a munkáltatói márkánkon és azon, hogyan javítsunk rajta annak érdekében, hogy a mi cégünk legyen a legvonzóbb munkaadó, nincs helye találgatásoknak. Íme néhány dolog, amit érdemes elkerülnünk:

  • Ne gondoljuk, hogy a munkáltatói márkánk önmagában áll, és nem kapcsolódik a fogyasztói márkánkhoz.
  • Ne úgy gondoljunk a munkáltatói márkánkra mint egy projektre, sokkal inkább egy hosszú távú eszköznek tekintsük.
  • Ne gondoljuk, hogy a munkáltatói márka csak a kreativitásról szól, és nem fontos az analitika, illetve az előzetes tervezés. 

kezdjük az alapoknál.

Most, hogy tudjuk, mit kell elkerülnünk, hogyan lehetünk a legvonzóbb vállalatok egyike? Azoknak a cégeknek, amelyek be szeretnének kerülni a legjobb vállalatok közé, szükségük lesz egy erős, hiteles, következetes munkáltatói márkára. Ez az egyetlen módja, hogy a tehetségek szemében vonzó, nagyszerű munkahelyként pozicionáljuk a vállalatunkat. Ahhoz, hogy megtanuljuk, hogyan fejlesszük munkáltatói márkánkat, és hogyan vonzzuk be a számunkra fontos tehetségeket, segítséget nyújt a Randstad "Employer brand matters" kézikönyv. Töltse le most, és váljon a legvonzóbb munkáltatóvá a segítségével!

New Call-to-action

a szerzőről

Eveline Kramers - tartalommenedzser - munkáltatói márka és tehetségmenedzsment

Eveline Kramers átfogó, a lényegre rávilágító tartalmakkal, a tehetségek bevonzása, az employer branding és a tehetségmenedzsment területén végzett kutatásokkal erősíti a Randstad vezető szerepét. A tartalomnak él, közösségi médiát lélegzik és történeteket ír. Korábban public-private partnership (PPP) során látott el menedzseri feladatokat, illetve globális account menedzserként dolgozott. A londoni King's College-on szerzett mesterdiplomát európai tanulmányokból.

< vissza az előző oldalra

hozzászólások

Még nincs hozzászólás.

Szóljon hozzá!

  1.  
elküldöm