mi a Randstad Employer Brand Research?

A világ legnagyobb független felmérése a munkáltatói márkákról, amely a világgazdaság 75 százalékát lefedő 26 ország munkaerőpiacát vizsgálja. A kutatás keretében a legnagyobb munkaadók és a különböző szektorok megítélése mellett a munkaerőpiac legfontosabb mozgatórugóit elemzik. Az adatok gyűjtését és feldolgozását egy független kutatóintézet, a TNS Hoffmann csoport végzi életkor, nem és régió szerint reprezentatív mintán, a 18-65 éves korosztályban. A 2017-es kutatásban globális szinten több mint  160 000, Magyarországon pedig 3500 potenciális munkavállaló vett részt. 

tudjon meg többet

története

A Randstad Employer Brand Research története az ezredfordulón kezdődött, mikor is a Randstad Belgiumban összefogott az ICMA International független kutatócéggel, hogy felmérje a helyi 50 munkáltatói márkát. Ebből az együttműködésből nőtte ki magát a világ legnagyobb munkáltatói márkakutatás-tanulmánya. A cég a Randstad Award kutatásának megfigyelési módszereit azóta tovább finomította, optimalizálta és kibővítette, hogy a legmegfelelőbben tudjuk díjazni a legjobb munkaadókat. Jelenleg világszerte 26 országban kutatnak, ezzel lefedve a globális gazdaság 75 százalékát.

egyedülálló a világon

A Randstad Employer Brand Research nem csak egy díj a trófeás szekrényben. A győztes címeket a világ legnagyobb független munkáltatói márka kutatása alapján ítélik oda. Ez az egyetlen díj, amely a munkavállalók válaszain alapul. Tisztában vagyunk azzal, hogy a kevésbé ismert cégek hátrányosabb helyzetben vannak a nagyobb cégekhez képest. Ezért annak érdekében, hogy egyenlővé tegyük a feltételeket, a Randstad Award három fő területre összpontosít: teljes márkaismertség, relatív vonzerő (a vállalatot ismerő válaszadók közül azoknak az aránya, akik szeretnének a vállalatnál dolgozni), abszolút vonzerő.