Gál Diána - branch manager

Gál Diána - branch manager sales | marketing | HR

 

"Gál Dia vagyok, 2012 márciusában csatlakoztam a Randstadhoz, akkor még mint Office Manager. Emlékszem, már az első napokban megfogalmazódott bennem, hogy én egyszer majd a „másik oldalon" szeretnék dolgozni, azaz a tanácsadói csapatot szeretném erősíteni. Szerencsére hamar meglátták bennem a potenciált – hisz ahhoz, hogy valaki sikeres tanácsadó legyen, fontos, hogy erős értékesítői vénával is rendelkezzen. Kevesebb mint egy éven belül, 2013 januárjában „átigazoltam" a Sales/HR/Marketing csapathoz, ahol Junior tanácsadóként kezdtem, azóta pedig már Branch Managerként dolgozom.

Hogy mi az én titkom? Nagyon egyszerű, szeretem azt, amit és ahogyan csinálom. Ahhoz, hogy ebben a szakmában sikeres legyél nagyon fontos, hogy szeresd, amit csinálsz. Az én esetemben már csatlakozásom előtt jellemző volt, hogy én voltam az, aki általában munkát szerzett a barátainak ismerősökön keresztül. Azt gondoltam, hogy miért ne profitáljak ebből és használjam ezt a képességemet az üzleti életben is?

Ha te is szeretnél csatlakozni, fontos, hogy legyen benned kitartás, ambíció, versenyszellem és nem utolsó sorban dinamizmus, hiszen ez egy pörgős világ. Itt az tud sikeres lenni, aki felveszi a ritmust, és képes gyorsan és hatékonyan dolgozni. Hogy miért is szeretek itt dolgozni? Első sorban a csapatot emelném ki, mivel egy kivételesen jó társaságról van szó. Mivel az ember az idejének nagy részét a munkahelyén tölti, ezért nagyon fontos, hogy kikkel van körülvéve egész nap. A másik dolog, ami számomra szintén fontos, hogy a cég megadja nekem a támogatást és biztos hátteret ahhoz, hogy sikeres lehessek. A Randstadnál a legújabb rendszerekkel és eszközökkel dolgozhatok egy nagyon modern és szép környezetben, Budapest egyik legjobb kerületében, ezen kívül, akár otthonról is dolgozhatok, ami a munkavégzést még hatékonyabbá tudja tenni."

 
Frido Diepeveen commercial director | head of executive search

Frido Diepeveen - commercial director | head of executive search

 

"2001-ben Hollandiából érkeztem Magyarországra. A nagymamám anyai oldalról erdélyi magyar volt, így kiskorom óta a magyar földre második hazámként tekintettem. Mindig vágytam arra, hogy egyszer itt éljek. A kezdetben nem volt egyszerű. Amikor ide költöztem, még kötelező volt a tartózkodási és munkaengedély EU-tagság hiányában. 2001-ben azt hittem, hogy könnyen találok majd munkát, annak hála, hogy hat nyelven beszélek, azonban félévig is eltartott, mire el tudtam helyezkedni egy új, magyarországi munkahelyen. A holland ING banknál kaptam állást. Nagyon értékes időszaknak bizonyult, hiszen új szakmát tanultam (eredetileg jogász vagyok, nem bankár), ráadásul fejlesztenem kellett a magyar nyelvtudásom is. Szinte naponta éreztem, hogy fejlődök, és ezzel párhuzamosan egyre jobban kezdem érteni a magyarok lelkivilágát.

2005-ben csatlakoztam a ProfiPower-hoz, egy ún. fejvadász céghez, amelyet egy holland-magyar származású hölgy (Jankovich Ilona) alapított. Ő vette észre a tehetségem ebben a szakmában. Látta, hogy szeretek különböző típusú emberekkel kommunikálni, ráérzek az emberekre és szeretek értékesíteni komplex szolgáltatásokat. Pár éven belül piacvezető céget faragtunk a ProfiPower-ből ami nagy büszkeséggel töltött el minket. És nem csak mi figyeltünk fel a sikerre, a Randstad csoport is látta, hogy valamit másképp csinálunk, mint a többi játékos a mi szektorunkban. Végül is megvásároltak minket és résztulajdonosból újra klasszikus alkalmazott lettem. Eszemben sem volt elhagyni az újonnan alakult Randstadot az egyesülés után, mert imádom ezt a szakmát. Emellett nagyon hamar összekovácsoltuk a két céget, és tanultunk egymás erősségeiből és fejlesztendő területeiből. Nagyon inspiráló és "eye-opening" időszak volt.

Nem tudom megunni a szakmánkat. Mindig más megbízásokon dolgozunk, mindig más emberekkel, új ötletekkel találkozunk. És nagyon nagy örömöt szerez nekem és sok más kollégának egyaránt, hogy ha ráérzünk, mit szeretne egy ügyfél és egy jelölt, és összehozzuk a két felet. Olyankor, amikor három év után is látom, hogy boldogan ott dolgozik a jelölt, ahol elhelyeztem, és az ügyfél is elégedett a mi jelöltünk teljesítményével, akkor tudom, hogy fontos dolgot tettünk legalább két ember életében."

 

Gombos-Kovács Kata - branch manager - business services | customer care

 

"2007-ben, pályakezdőként kerestem állást, és megakadt a szemem a Randstad hirdetésén. Színes, lendületes, fiatalos volt – azonnal beadtam a jelentkezésem. A kiválasztási folyamat is barátságosan zajlott, és az első pillanattól fogva otthon éreztem magam a cégnél, hisz rendkívül sok támogatást, kedves szót és szeretetet kaptam, amire kezdőként extrán szükségem volt. Az én történetemben az a különös, hogy a próbaidőm alatt a céges csapatépítő keretein belül egy rossz ugrásnak köszönhetően kitörtem a bokám, és több hétnyi kényszerpihenőre lettem ítélve. Ez időszak alatt több barátom féltett attól, hogy mi lesz velem a továbbiakban – vajon így, hogy a próbaidőm jelentős részét nem töltöttem munkában, meglesz még az állásom? Éreztem, hogy ettől nem kell tartanom, és igazam is lett. Folyamatosan kapcsolatban voltam a munkatársaimmal, vártak vissza. Hamarosan junior tanácsadóból tanácsadó, később pedig szenior tanácsadó lett belőlem. Majd az élet más jellegű, de hasonlóan izgalmas feladatot kínált nekem – két gyerkőc anyukája lettem, így pár évre kiestem a munkából. A legtöbb kismama tart attól, hogy szülési szabadság után mi vár rá: szívesen látják viszont? Hasonló pozícióba térhet vissza? Nekem ezen nem kellett agyalnom, hisz a Randstad tárt karokkal várt. Nem terveztem még munkába állni, de olyan lehetőséggel keresett meg a cég, amire nem mondhattam nemet, így visszatértem, és egy pillanatig nem bántam meg a döntésem! Egy ideig a belső kiválasztással foglalkoztam, majd a régi és kedvenc csapatom, a BSA Team Leadere lettem.

Kivételes ez a cég, mert annak ellenére, hogy az elmúlt 9 évben óriásit nőttünk, megmaradt a barátságos, nyitott légkör. Itt jó dolgozni, ide mindig szívesen jövök! Ahogy az én példám is mutatja, mi egy család vagyunk, és itt tényleg van lehetősége az embernek arra, hogy hosszú karrierutat járjon be. A cégnek nemcsak a filozófiája, hanem a mindennapjait is jellemzi a szlogenünk: good to know you!"

 

Takács Petra - team leader

 

"Takács Petra vagyok, és 2014 augusztusa óta erősítem a Randstad Finance/Legal/Pharma csapatát. Az én életutam a Randstadon belül abszolút speciális és egyedi, hiszen 2016 januárja óta megosztottan dolgozom Párizsból és Budapestről a budapesti Randstadnak.
De hogyan is jutottam idáig? 2 éve sikeresen működöm az egyik legsikeresebb csapat tagjaként. Mi a siker titka? Komplex, hiszen idetartozik a:

SZAKMAISÁG: HR mester szakon végeztem;
CSAPATSZELLEM: világ életemben csapatsportokat űztem amit itt is kamatoztatok;
maga A CSAPAT: akikkel együtt dolgozom, és mindenben segítjük egymást,
illetve a SZEMÉLYISÉG!: Alapvetően nem vagyok tipikus központi ember, ugyanakkor mindenek előtt fontos nekem az emberek segítése, legyen szó jelöltről, ügyfélről vagy éppen a munkatársakról.

Ezek azok az összetevők, ami miatt úgy gondolom, hogy sikeres lehetek, és január óta dolgozhatok olyan munkarendben, amilyenre nem sok munkahelyen lenne lehetőségem. Mind ez pedig mit hozott magával? Olyan fajta lojalitást és elköteleződést a cég iránt, amit eddig sehol nem éreztem: ez pedig természetesen az eredményeken is megmutatkozik, így nemsokára Senior Tanácsadóként folytathatom pályafutásomat cégen belül.

Hogyan lépdelhetsz felfelé azon a bizonyos lépcsőfokon TE is? Ha hiszel magadban és tisztában vagy önmagaddal. Vagyis tudod, hogy mik a gyengeségeid és erősségeid. És megpróbálsz mindent beleadni, hogy az erősségeidet tudd megmutatni és a gyengeségeidet fejleszteni - vagy olyan csapat tagja lenni, ahol felerősítitek egymás gyengeségeit. :) Illetve ha nem futsz el a nehézségek elől, inkább felveszed a harcot! :)
Te is harcos típus vagy? A Randstadnál ezt szuperül tudod kamatoztatni, csak ajánlani tudom!"

 
Várkonyi Dóra

Várkonyi Dóra - branch manager - business services | assistance

 

"Frissdiplomásként kerültem a Randstad csapatába 2012-ben. Teljesen új volt minden számomra, az első munkahely, új kihívások, új emberek, egy jó csapat. A pénzügyi keresésekkel foglalkozó csapat tagjaként évről évre szépen vettem az akadályokat, fejlődtem és léphettem előre a ranglétrán.

Volt lehetőségem egy másféléves on-site projekten részt venni egy ügyfelünknél, ami egy új színt hozott a mindennapokba, betekintést nyerhettem a vállalati oldal mindennapjaiba.

Szerencsésnek mondhatom magam, hiszen 2 éve én képviselem a magyar Randstadot egy cégcsoporton belüli nemzetközi fórumon, aminek keretén belül félévente Hollandiában, a központban találkozunk és osztjuk meg tapasztalatainkat.

Eredményeimnek köszönhetően 3. alkalommal kerültem be az úgynevezett President’s Clubba, aminek köszönhetően eljutottam Madridba, Párizsba és Athénba, találkozhattam az ottani kollégákkal, megismerhettem az ottani Randstadot, és egy szuper hétvégét tölthettem a csapattal.

2016 eleje óta mint csapatvezető próbálhatom ki magam. Egy remek csapatot vezethetek, szép sikerekkel a hátunk mögött, és a java csak most jön.

Nagyon szerencsésnek tartom magam, hogy első munkahelyként a Randstad csapatába kerültem, szuper lehetőségeket kaptam, sokat tanultam és sok van még előttem."

 

 

Gedeon Valéria - branch manager finance | legal | pharma

 

"Gedeon Valéria vagyok, jogász, recruiter, branch manager.

Kacifántos úton jutottam el a Randstadhoz, sokszínű tapasztalatokat szerezve a recruitment előtt. Jogászként diplomáztam az ELTE-n, majd doktori tanulmányokat folytattam kriminológiából és közben számos területen kipróbáltam magam, többek között HR Manageri pozíciót töltöttem be egy hazai call centerben. Sokan kérdezik: jogászként hogy kerültem ide. A jogot mindig is egy alapnak tekintettem, egy olyan tapasztalatnak és tudásnak, mely az élet sok területén hasznosnak bizonyulhat. Miért ne lehetnék éppen recruiter? – gondoltam.

2014-ben így tanácsadóként csatlakoztam a Randstad egyik legsikeresebb csapatához, 2016 januárja óta pedig ennek a csapatnak a vállalati pénzügyek, jog és gyógyszeripar területre specializálódott részét vezetem. Kezdetektől jelentős szerepet kaptam a jogi toborzás fejlesztésében, később a tanácsadói felelősség mellett egyre inkább kipróbálhattam magam mentorként, vezetőként és különféle projektekben – ezáltal pedig sokat tanultam szakmailag és fejlődtek készségeim. Ez pedig mindenki számára adott, aki hozzánk csatlakozik.

Nem ígérem, hogy könnyű lesz, mivel a siker ebben a szakmában igen sok összetevő eredménye. Az elhivatottság, motiváció és a kitartás bizonyosan szükséges hozzá. A jó és segítőkész csapat, a stabil vállalati háttér, a változatos feladatok, az előrelépés lehetősége pedig adott."

 

Hubai Boglárka - senior consultant

 

"Régóta érdeklődtem a HR, illetve a toborzás - kiválasztás iránt, így nagyon örültem, amikor 2014 februárjában csatlakozhattam a Randstadhoz. Előtte más területen dolgoztam, belekóstoltam a sales-be és a külföldi létbe is, de úgy érzem nagyon jó döntést hoztam, amikor pályámat ezen a vonalon folytattam.
Az IT/telco csapatba kerültem mint Junior Tanácsadó, és meg kell mondjam, ez a terület nagyon ismeretlen volt számomra, különösen, hogy mi rejlik az egyes pozíciók elnevezése mögött. Szerencsére a kezdeti időszakban sokat segítettek a tapasztaltabb kollégák és vezetők, illetve kaptunk különböző szakmai tréningeket is, de sok mindennek magam jártam utána és egyre önállóbb lettem, ezeknek hatására el is kezdtek jönni az első sikerek. 2015 nyarán pedig előléptettek Tanácsadóvá.
Amit a legjobban szeretek ebben a munkában, az az a pillanat, amikor egy jelölt igazán örül annak, hogy segítettünk neki megtalálni a számára megfelelő lehetőséget. Nagyon sok emlékezetes történet jut az eszembe, ezek közül talán azt említeném meg, amikor egy jelöltnek nagyon tetszett az ajánlott pozíció és a cég is, de mivel az angolján volt mit fejleszteni, annyira lelkes volt, hogy bejött hozzám még egyszer gyakorolni az interjúra. Amikor rá néhány napra hatalmas örömmel újságolta a telefonban, hogy felvették, az hihetetlenül jó érzés volt.
Tetszik a változatosság, hogy folyamatosan kapcsolatban kell lenni az ügyfelekkel/jelöltekkel és előfordul, hogy izzasztó szituációkat kell megoldani.
Emellett megvan a kellő rugalmasság és szabadság is, hogy hogyan végezzük a munkát és hogyan oldjuk meg a felmerülő problémákat.
A csapatommal kapcsolatban is szerencsésnek mondhatom magam, iszonyú közvetlen és jó fej emberekkel vagyok körülvéve, akik közé szívesen megy be az ember reggelente."

 

Hont Zsuzsanna - consultant

 

"Gyakornoki program keretein belül kerültem a Randstad Hungary mérnök/műszaki csapatába, ahonnan a mester diplomám megszerzése után felajánlottak számomra egy junior tanácsadó pozíciót.

A hónapok és évek alatt, a különböző sourcing technikákon és interjúztatáson át az ügyfelekkel való megfelelő kapcsolattartás sajátíthattam el, majd újabb célokat kitűzve, léphettem feljebb a ranglétrán. Jelenleg már tanácsadói munkakörben tevékenykedem, egy remek csapat tagjaként az IT területen.
A Randstad Hungary-nél nem csak egy szuper karrierlehetőséget találhat magának az ember, hanem rengeteg fejlődési és tanulási lehetőséget, új kapcsolatokat és barátokat is egyaránt. Örülök, hogy első munkahelyemnek egy ilyen céget tudhatok, amely megadja számomra a bizalmat, hogy a vállalaton belül is építhessem karrierutamat és fejlődhessek a HR szakma különböző területein."

 

Szép Csenge - marketing trainee

 

"Egyszerre izgalmas, új, és örömteli érzés volt a Randstadhoz bekerülni, mint marketing gyakornok. Mindig is gyakorlatorientált voltam, így szerettem volna olyan munkahelyet, ahol igazán részese lehetek egy multinacionális vállalat életének, valamint lehetőségem lesz fejleszteni magam a munkám során.

Ez itt mind sikerül, miközben mindennap jókedvvel jövök be dolgozni, hiszen nagyon fiatalos, motiváló csapat vesz körül, akik kezdettől kedvesen fogadtak. Szerencsés vagyok, mivel már az első hónapban részt vehettem tréningeken, csapatépítőn, meetingeken, melyek mind közelebb visznek a célomhoz.

Mi a cél? A legjobbnak lenni abban, amit igazán szeretek, és ehhez jobb helyet nem is találhatnék. :) "

 

Abonyi Afrodité - trainee

 

"Nagyon szerencsésnek érzem magam , hogy a Sales/HR/Marketing csapat engem választott gyakornokuknak.

 A tanácsadók minden kérdésemre készségesen válaszolnak a kezdetek óta, a munkaidő pedig az órarendemhez van igazítva. Az irodában minden nap szuper hangulat van és ez nem véletlen, hiszen negyedévente a cég szervez nekünk csapatépítő trainingeket ( vagy bulikat..:)) ahol megismerhetjük munkatársainkat és összebarátkozhatunk velük. A feladatokat, amiket kapok nagyon élvezem. Mindenre megtanítanak a kollégáim ,amire a későbbiekben ezen a területen szükségem lehet. Az állandó fejlődési lehetőség garantált. Egyszer még tanácsadó is válhat belőlünk és ez mégjobban erősíti bennünk a munkához való hozzáállást. Én személy szerint nagyon élvezem a munkát, amit csinálok és minden nap örömmel jövök be dolgozni!

Egyszóval csak ajánlani tudom a gyakornoki programot, amit a Randstad kínál Nektek!"