payroll specialist | budapest

posted
contact
randstad hungary
job type
permanent
apply now

job details

posted
location
budapest
job category
Human Resources
job type
permanent
reference number
28648 / 29753
contact
randstad hungary
Click on the "Apply" button and choose from the application options that requires not more than 2 minutes.
For some of our positions we conduct video interviews. If you wish to learn more about how to prepare yourself effectively, here are some useful tips & tricks to a successful online introduction.

Cégleírás / Organisation/Department

Saját bérszámfejtő csapatunkba keressük új munkatársunkat. Ha hosszútávon Te is ezen a területen építenéd fel karriered, rendelkezel minimum 2 éves releváns szakmai tapasztalattal, és az angol nyelv használata is motivál, akkor ez a lehetőség Neked szól!

Pozíció leírása / Job description

Mik lesznek a feladataid?

  • bérszámfejtési feladatok (havi és hóközi) teljes körű ellátása
  • éves zárási feladatok elvégzése
  • a bérszámfejtéssel kapcsolatos kimutatások, bevallások, statisztikák, főkönyvi feladás készítése
  • bérszámfejtéshez kapcsolódó adatok, dokumentumok és nyilvántartások naprakész vezetése, aktualizálása
  • társadalombiztosítási kifizetőhelyi feladatok ellátása
  • munkaviszony létesítésével, megszűnésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása
  • szakmai részvétel bérszámfejtési folyamatok optimalizációjában
  • tanácsadás ügyfelek részére bérszámfejtéssel kapcsolatos kérdésekben
  • kapcsolattartás, kommunikáció az ügyfelekkel, munkavállalókkal, belső munkatársakkal és az illetékes hatóságokkal szóban és írásban, alkalmanként személyesen
  • rendszeres egyeztetés társterületekkel (pénzügyi kollégákkal bérszámfejtési adatok és főkönyvi feladások tekintetében).

Elvárások / Requirements

  • legalább 2 év releváns, alapos szakmai tapasztalat
  • bérszámfejtői és társadalombiztosítási ügyintézői szakmai végzettség
  • szakma iránti elhivatottság
  • igényes, pontos, precíz és önálló munkavégzés
  • ügyfélorientált, emberközpontú mentalitás, jó kommunikációs készség, kiegyensúlyozott, kommunikatív, segítőkész személyiség
  • tudatos és hatékony időgazdálkodás és a kihívásoknak megfelelő priorizálási készség
  • proaktív, problémamegoldó, jó kapcsolatteremtő és csapatjátékos személyiség
  • szakmai magabiztosság, kihívások iránti motiváció
  • kommunikációs szintű angol nyelvismeret
  • következő programok magabiztos használata: Nexon, Excel, Word

Előny, ha:

  • releváns szakmai egyetemi vagy főiskolai végzettséget szereztél (bérszámfejtési és munkaügyi ismeretek)
  • TB kifizetőhelyen szerzett munkatapasztalattal is rendelkezel

Amit kínálunk / Offer

  • Szakmailag változatos munka
  • Nemzetközi hátterű vállalat
  • Home office lehetőség
  • Cafetéria csomag
  • Elhivatott szakmai csapat
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Modern irodai környezet

Kapcsolattartó / Information

Amennyiben felkeltette érdeklődésed az álláslehetőség, jelentkezz bizalommal!