Cégleírás / Organisation/Department
Szeretnél a világ 500 legnagyobb vállalatának egyikénél dolgozni?
A Randstad 60 éves múltra tekint vissza és a Tech&Touch: az innovatív IT technológia és az emberi kapcsolatok erősítése révén lett az utóbbi években a világ legnagyobb HR szolgáltatója.
A munkaerő-közvetítés magyar piacvezetőjeként arra készülünk, hogy a válság után megerősödve, a korábbinál is nagyobb sikerek állnak előttünk, és így tovább bővítjük csapatainkat.
A Randstad Hungary gyorsan növekszik, a világ 500 legnagyobb vállalatának egyike.
Lehet, hogy épp Téged keresünk!
Pozíció leírása / Job description
- Releváns céges dokumentumok rendben tartása, iktatása
- Számlázásban való részvétel, ehhez kapcsolódó belső rendszer működtetése, egyeztetések teljesítése
- Szállítói számlákhoz kapcsolódó jóváhagyási folyamat rendszerszintű üzemeltetése
- Utalások teljesítése
- Heti illetve havi riportálási és kontrolling feladatok ellátása
- Egyéb releváns adminisztratív és ad-hoc feladatok végzése
- Pénztárkezelés
- Szerződések (mind vevői, mind szállítói) kezelése, dokumentálása
Elvárások / Requirements
Elvárás:
- angol nyelvtudás szóban és írásban (legalább közepes)
- 1-2 év releváns tapasztalat
- MS office magabiztos használata
- komplex gondolkodás
- erős numerikus készség
- kitűnő kommunikációs képesség
- precizitás, részletekre való ügyelés
- határozottság és megbízhatóság
- kitűnő szervezési és koordinációs képesség
Amit kínálunk / Offer
Miért a Randstad-ot válaszd?
- Heti több napos home office-ban dolgozunk
- Nálunk akár plusz 4 nappal is növelheted az alapszabadságodat
- Rugalmas munkaidőnk biztosítja hogy családodra, hobbijaidra megfelelő mennyiségű és minőségű időd maradjon.
- Egy olyan piacvezető cég vagyunk HR területen ahol a kollégák folyamatosan tanulnak egymástól
- Biztos háttér, kiszámítható karrierút
- Befogadó szakmai csapat sok színes személyiséggel
- Folyamatos visszajelzés vezetői és csapat szinten
Kapcsolattartó / Information
Menyhárt Adriána
adriana.menyhart@randstad.hu