recepciós asszisztens | budapest

posted
contact
randstad hungary
job type
permanent
apply now

job details

posted
location
budapest
job category
Assistance / reception
job type
permanent
reference number
28228 / 29232
contact
randstad hungary
Click on the "Apply" button and choose from the application options that requires not more than 2 minutes.
For some of our positions we conduct video interviews. If you wish to learn more about how to prepare yourself effectively, here are some useful tips & tricks to a successful online introduction.

Cégleírás / Organisation/Department

A Randstad a világ legnagyobb HR szolgáltató cége, és munkaerő-közvetítőként Magyarországon is piacvezetők vagyunk. 2004-ben mindössze pár fővel indultunk el Budapesten, ma már 140+ kolléga dolgozik nálunk 4 különböző városban, de a nagy méretünk ellenére egy igazán szerethető munkahely tudtunk maradni. A COVID-válság alatt is megőriztük pénzügyi egyensúlyunkat, egyben tartottuk a csapatunkat.

Biztos nemzetközi háttérrel növekedést tervezünk az idei évre - csatlakozz hozzánk most, és légy részese a sikereinknek!

Pozíció leírása / Job description

Mi a feladat?

  • Te leszel az iroda zavartalan működésének őre!
  • Rajtad múlik majd, hogy mind a négy irodánkban hibátlan a készletek utántöltése, legyen szó irodai eszközökről, konyhai készletekről vagy a COVID-biztos irodáink higiéniai követelményeiről.
  • Fogadod a vendégeket, biztosítod a tárgyalótermek bekészítését.
  • Kezeled a jelölt és ügyfél megkereséseket telefonon, emailben, személyesen.
  • Kapcsolatot tartasz az irodaház üzemeltetőjével a felmerülő üzemzavarok, hibák elhárítása céljából.
  • Menedzseled az autó flottánkat a leasing partnereink és a szervizek segítségével.
  • Belső rendezvényeket szervezel és koordinálsz.
  • Adminisztrálod a kimenő és bejövő postát.
  • És egy nagyon izgalmas projekt idénre: részese lehetsz a költözésünk megszervezésének, és novemberben a kék metró Dózsa György úti megállójánál átadásra kerülő új irodánk kialakításának.

Elvárások / Requirements

Kit keresünk?

  • Értékeljük, ha szereztél már 1-3 év tapasztalatot asszisztensi vagy recepciós munkakörben, esetleg ügyfélszolgálati területen.
  • Angol nyelvtudásod legalább középszintű, és szívesen használod is.
  • Az általános irodai szoftvereket magabiztosan alkalmazod, az újak használatát képes vagy gyorsan elsajátítani.
  • Proaktívan és önállóan dolgozol, felelősséget vállalsz a rád bízott feladatokért.
  • Türelmes vagy, szívesen segítesz másoknak és szereted az embereket!

Amit kínálunk / Offer

Mit ajánlunk?

  • Az alapbér és cafetéria mellett teljesítményalapú bónusszal díjazzuk a kiemelkedő teljesítményedet.
  • Nálunk évente akár 4 plusz szabadságot is kaphatsz a törvényben előírton túl.
  • Tiszteljük a privát időd, nálunk túlórák nélküli, kiszámítható munkarenddel kalkulálhatsz.
  • Egy támogató vezetői kultúra és egy jó közösség tagja lehetsz.
  • Megismerkedhetsz a legfejlettebb IT-vívmányokkal.


Ha szeretnéd megtudni, hogy kivel dolgozol majd szorosan együtt, nézz rá Office Managerünk, Lengyelné Bajkán Ágnes profiljára a LinkedIn-en.

Kapcsolattartó / Information