You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

ügyfélszolgálati ügyintéző.

pozíció részletei

összegzés

    pozíció részletei
    Cégleírás / Organisation/Department

    Szeretnél egy fejlődő, támogató és családias csapat része lenni?

    Szeretnél hazánk piacvezető biztosítójának egy leányvállalatánál dolgozni?

    Mindig is kiemelkedő voltál a probléma megoldásban/kezelésben? 

    Szeretsz más emberekkel kommunikálni és ezt szeretnéd kamatoztatni?

     

    Ha ezekre a kérdésekre igen a válaszod, ne habozz elküldeni jelentkezésed.

    Pozíció leírása / Job description
    • A központi ügyfélszolgálati irodába érkező ügyfelek teljes körű kiszolgálása
    • Az esetleges ügyfélpanaszok kezelése, részletes kivizsgálása és megoldása
    • Folyamatos kapcsolattartás és együttműködés a társosztályokkal
    Elvárások / Requirements
    • Minimum középfokú végzettség
    • Legalább 2 éves releváns, ügyfélkapcsolati területen szerzett szakmai tapasztalat
    • Ügyfélcentrikus, empatikus hozzáállás, kiváló kommunikáció
    • Magas szintű problémamegoldó készség, jó stressztűrő képesség, terhelhetőség
    • Pontosság, precizitás
    Amit kínálunk / Offer

    Amiért megéri náluk dolgozni: 

    • teljesítményalapú éves bónusz
    • élet- baleset- és egészségbiztosítás
    • önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás
    • ingyenes LinkedIN learning elérhetőség
    • lehetőség az angol nyelv/számítástechnikai ismeretek feljlesztésére 
    • egyéb szakmai képzések
    • sportolási lehetőségek támogatása (sportnapok, online jóga stb.) 
    • workshopokon, szakmai előadásokon való részvétel  
    • támogató, jó hangulatú munkahelyi légkör
    • nemzetközi, szakmai ismeretek
    • stabilitás, hosszútávú munkalehetőség

     

    Kapcsolattartó / Information

    Jelentkezni lehet:

    - önéletrajz csatolásával a leila.kover@randstad.hu e-mail címen,

    - a "Jelentkezem" gombra kattintva

    Cégleírás / Organisation/Department

    Szeretnél egy fejlődő, támogató és családias csapat része lenni?

    Szeretnél hazánk piacvezető biztosítójának egy leányvállalatánál dolgozni?

    Mindig is kiemelkedő voltál a probléma megoldásban/kezelésben? 

    Szeretsz más emberekkel kommunikálni és ezt szeretnéd kamatoztatni?

     

    Ha ezekre a kérdésekre igen a válaszod, ne habozz elküldeni jelentkezésed.

    Pozíció leírása / Job description
    • A központi ügyfélszolgálati irodába érkező ügyfelek teljes körű kiszolgálása
    • Az esetleges ügyfélpanaszok kezelése, részletes kivizsgálása és megoldása
    • Folyamatos kapcsolattartás és együttműködés a társosztályokkal
    Elvárások / Requirements
    • Minimum középfokú végzettség
    • Legalább 2 éves releváns, ügyfélkapcsolati területen szerzett szakmai tapasztalat
    • Ügyfélcentrikus, empatikus hozzáállás, kiváló kommunikáció
    • Magas szintű problémamegoldó készség, jó stressztűrő képesség, terhelhetőség
    • Pontosság, precizitás
    Amit kínálunk / Offer

    Amiért megéri náluk dolgozni: 

    • teljesítményalapú éves bónusz
    • élet- baleset- és egészségbiztosítás
    • önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás
    • ingyenes LinkedIN learning elérhetőség
    • lehetőség az angol nyelv/számítástechnikai ismeretek feljlesztésére 
    • egyéb szakmai képzések
    • sportolási lehetőségek támogatása (sportnapok, online jóga stb.) 
    • workshopokon, szakmai előadásokon való részvétel  
    • támogató, jó hangulatú munkahelyi légkör
    • nemzetközi, szakmai ismeretek
    • stabilitás, hosszútávú munkalehetőség

     

    Kapcsolattartó / Information

    Jelentkezni lehet:

    - önéletrajz csatolásával a leila.kover@randstad.hu e-mail címen,

    - a "Jelentkezem" gombra kattintva