You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

ügyfélrendelés-kezelő adminisztrátor.

pozíció részletei

összegzés

    pozíció részletei
    Cégleírás / Organisation/Department

    Piacvezető elektronikai eszközöket szolgáltató multinacionális ügyfelünk 1994-ben alapult Magyarországon. Azóta a vállalat folyamatosan növekszik. 2007 nagy változást hozott a vállalat életében: 10 országot átfogó régió központjává vált, és teljes felelősséget kapott a szórakoztató-elektronikai termékek értékesítéséért. Elektronikai készülékeket gyárt, és termékpalettáján többek között televíziókészülékek, rádiók, kamerák, orvosi eszközök, konyhai termékek, videokamerák, telekommunikációs eszközök, piperecikkek, számítógépes berendezések és rendszermegoldások is  szerepelnek.

    Pozíció leírása / Job description
    • A megrendelésekkel és a logisztikával kapcsolatos nem szisztematikus folyamatok irányítása
    • A megrendelések SAP rendszerbe történő bevitele
    • Az ajánlatok kezelése az SAP rendszerben
    • Időben kezeli az ügyfélhez intézett (árképzési/technikai/elérhetőségi) kérdéseket
    • Tisztázza a műszaki kérdéseket az ügyfelekkel és a gyárakkal
    • Gondoskodik az árkezelésről a belső jóváhagyási rendszeren keresztül
    • Vevők és beszállítók dokumentálása a belső rendszerekben
    Elvárások / Requirements
    • 1-3 év adminisztrációs tapasztalat
    • Felsőfokú angol nyelvtudás
    • SAP ismeret (vagy más vállalatirsányítási rendszer ismerete) és MS Office programok átfogó ismerete
    • Rugalmasság
    • Német nyelv ismerete előny
    • Diploma előny
    • Kíváló kommunikációs képességek 
    Amit kínálunk / Offer

    Amit kínálunk:

    • Home office lehetőség
    • Szuper csapat
    • Fejlődési lehetőségek
    • Gyorsan növekvő cég
    Kapcsolattartó / Information

    További információkért vagy jelentkezésért, küldje el az angol nyelvű önéletrajzát a email címre vagy kattinson a "jelentkezés" gombra!

    Cégleírás / Organisation/Department

    Piacvezető elektronikai eszközöket szolgáltató multinacionális ügyfelünk 1994-ben alapult Magyarországon. Azóta a vállalat folyamatosan növekszik. 2007 nagy változást hozott a vállalat életében: 10 országot átfogó régió központjává vált, és teljes felelősséget kapott a szórakoztató-elektronikai termékek értékesítéséért. Elektronikai készülékeket gyárt, és termékpalettáján többek között televíziókészülékek, rádiók, kamerák, orvosi eszközök, konyhai termékek, videokamerák, telekommunikációs eszközök, piperecikkek, számítógépes berendezések és rendszermegoldások is  szerepelnek.

    Pozíció leírása / Job description
    • A megrendelésekkel és a logisztikával kapcsolatos nem szisztematikus folyamatok irányítása
    • A megrendelések SAP rendszerbe történő bevitele
    • Az ajánlatok kezelése az SAP rendszerben
    • Időben kezeli az ügyfélhez intézett (árképzési/technikai/elérhetőségi) kérdéseket
    • Tisztázza a műszaki kérdéseket az ügyfelekkel és a gyárakkal
    • Gondoskodik az árkezelésről a belső jóváhagyási rendszeren keresztül
    • Vevők és beszállítók dokumentálása a belső rendszerekben
    Elvárások / Requirements
    • 1-3 év adminisztrációs tapasztalat
    • Felsőfokú angol nyelvtudás
    • SAP ismeret (vagy más vállalatirsányítási rendszer ismerete) és MS Office programok átfogó ismerete
    • Rugalmasság
    • Német nyelv ismerete előny
    • Diploma előny
    • Kíváló kommunikációs képességek 
    Amit kínálunk / Offer

    Amit kínálunk:

    • Home office lehetőség
    • Szuper csapat
    • Fejlődési lehetőségek
    • Gyorsan növekvő cég
    Kapcsolattartó / Information

    További információkért vagy jelentkezésért, küldje el az angol nyelvű önéletrajzát a email címre vagy kattinson a "jelentkezés" gombra!