panaszkezelő ügyfél-koordinátor | budapest

megjelenés dátuma
kapcsolat
dorka freund, randstad hungary
állás típusa
határozatlan idejű
jelentkezem

az állás részletei

megjelenés dátuma
elhelyezkedés
budapest
álláskategória
ügyfélszolgálat
állás típusa
határozatlan idejű
referenciaszám
122488 / 22189
kapcsolat
dorka freund, randstad hungary
jelentkezem
Mostantól nem kötelező önéletrajzot feltöltenie ahhoz, hogy megpályázza ezt a pozíciót, de amennyiben van naprakész önéletrajza, az nagy segítséget jelent számunkra. Önéletrajzát a későbbiek folyamán is bármikor hozzáadhatja profiljához.

Cégleírás / Organisation/Department

Panaszkezelő és ügyféltámogatói munkakörbe keresünk motivált jelölteket, egy magyar alapítású cég autoipari nagy presztizsű partnerének támogatására.

Pozíció leírása / Job description

•Telefonon és e-mailben beérkező reklamációk rögzítése-kezelése- megválaszolása
•Ügyfélszolgálati körbe tartozó kimenő hívások lebonyolítása
• Ügyfél‐elégedettségi hívások elvégzése
• Folyamatok naprakész adminisztrációja


Elvárások / Requirements

Legalább középfokú végzettség
• Napi kommunikációra alkalmas angol nyelvtudás (elsősorban írásban)
• Call Centerben szerzett ügyfélszolgálati tapasztalat
• Gördülékeny, választékos telefonos és írásbeli kommunikációs készség
• Nagyfokú precizitás, önállóság, megbízhatóság
• Felhasználói szintű, magabiztos számítógépes és Microsoft Office ismeret)

Előnyök:
• Reklamációkezelési tapasztalat
• Autóipari területen szerzett ügyfélszolgálati tapasztalat
• Virtual Call Center szoftver ismerete

Amit kínálunk / Offer

Versenyképes fizetés + cafeteria
• Stabil, megbízható, folyamatosan fejlődő céges háttér
• Változatos, kihívást jelentő szakmai feladatok
• Kuglófpéntek
• Kellemes légkör és jó hangulatú csapat

Kapcsolattartó / Applications

Dorka Freund