szoftver bevezetési tanácsadó | budapest

megjelenés dátuma
kapcsolat
andrás sós, randstad hungary
állás típusa
határozatlan idejű
jelentkezem

az állás részletei

megjelenés dátuma
elhelyezkedés
budapest
álláskategória
IT / telekom
állás típusa
határozatlan idejű
referenciaszám
148870 / 22817
kapcsolat
andrás sós, randstad hungary
jelentkezem
Mostantól nem kötelező önéletrajzot feltöltenie ahhoz, hogy megpályázza ezt a pozíciót, de amennyiben van naprakész önéletrajza, az nagy segítséget jelent számunkra. Önéletrajzát a későbbiek folyamán is bármikor hozzáadhatja profiljához.

Cégleírás / Organisation/Department

Szeretnél IT tanácsadóként pénzügyi és beszerzési megoldások teljes körű bevezetésével foglalkozni? Van már tapasztalatod külső ügyfelekkel való kapcsolattartásban, illetve őket összekötve tudsz igényeket megfogalmazni a saját fejlesztői csapatod felé?

Rendszerintegrátor partnerünk pénzügyi-számviteli és beszerzési folyamatok IT oldali támogatásához szállít megoldásokat nagyvállalati ERP környezetbe, ide keressük az új IT tanácsadó kollégát!

Pozíció leírása / Job description

- Pénzügyi, számviteli és beszerzési folyamat automatizálása, saját termék (főként dobozos SW) end-to-end bevezetése (pre-sales feladatot kivéve)
- Folyamatos kapcsolattartás az ügyfelekkel, hídként összekötve őket a saját fejlesztő csapattal
- Beszerzést, számlafeldolgozást és intelligens adatkinyerést támogató/ automatizáló informatikai rendszerek bevezetéséhez kapcsolódó tanácsadás
- Rendszerműködés dokumentálás a teljes bevezetés során
- Elvárások egyeztetése ügyféloldalon, specifikáció elkészítése, ezek kommunikálása a fejlesztők felé, mező- vagy üzleti alapon akár a megoldás technikai tesztelése, folyamatszervezés
- Jellemzően inkább új bevezetések koordinálása, adatmigráció kezelése
- Üzleti ajánlatok szakmai tartalmának kidolgozása
- Beszerzési és közbeszerzési eljárások és egyéb tenderek dokumentációinak teljes körű összeállításában való részvétel ajánlattevői oldalon

Elvárások / Requirements

- Legalább 2 éves IT vagy üzleti tanácsadói gyakorlat ERP, dokumentumkezelés vagy egyéb üzleti támogató rendszerek bevezetésében, preferáltan beszerzési és/ vagy számlakezelési folyamatok terén
- MS Office, MS Project, MS Visio készségszintű ismerete
- Önálló munkavégzés, ügyfélorientált hozzáállás, kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs- és szervezőkészség
- Középfokú angol nyelvtudás

Előny:
- Beszerzési eljárásokban szerzett tapasztalat (megrendelői vagy szállítói oldalon)
- XML file adatainak kezelésében szerzett háttér, OCL ismerete, ERP vagy dokumentumkezelő rendszerhez kötődő bevezetésekben szerzett tapasztalat
- Pénzügyi, kontírozási folyamat, számlakép ismerete

Amit kínálunk / Offer

- Bevezetett rendszerek alapos megismerése intenzív tréning időszak alatt
- Szakmai fejlődési lehetőség
- Rugalmas munkavégzés (home office lehetőség)

Kapcsolattartó / Applications

András Sós
andras.sos@randstad.hu