multilingual service desk analyst with german/french/polish | budapest

megjelenés dátuma
kapcsolat
randstad hungary
állás típusa
határozatlan idejű
jelentkezem

az állás részletei

megjelenés dátuma
elhelyezkedés
budapest
álláskategória
IT / Telekom
állás típusa
határozatlan idejű
referenciaszám
25787 / 26108
kapcsolat
randstad hungary
Nem kötelező önéletrajzot feltöltenie ahhoz, hogy megpályázza ezt a pozíciót, sőt egyszerű megoldásként akár a Linkedin profiljával is jelentkezhet. Kattintson a jelentkezem gombra és válasszon a maximum 2 percet igénylő jelentkezési lehetőségek közül.
Bizonyos pozícióink esetében videóinterjút folytatunk. Ha szeretne többet megtudni, hogyan készülhet fel hatékonyan, itt megosztjuk Önnel a sikeres online bemutatkozás fortélyait.

Cégleírás / Organisation/Department

Would you enjoy finding solutions and providing IT support on a daily basis while working together with your team? Do you feel enthusiastic about using your language skills in an international environment?


If your answer is yes, perfect! Join one of the biggest multinational companies as a Service Desk Analyst.


Pozíció leírása / Job description

As a Service Desk Analyst (Level 1) you will resolve IT issues for our multinational customers together with your colleauges.

 

  • They will contact you via email, phone, chat or a self-service portal and your task will be to support them in English/German/French/Polish language by resolving the issue on the spot or by coordinating with other technician teams to find the resolution.

 

  • Besides IT troubleshooting, your responsibilities will include administration and translation of these incoming requests, providing information to both customers and IT teams and follow up on unresolved cases.


Elvárások / Requirements

You are the perfect candidate for this position if you:


· have a fluent German/French/Polish language knowledge and a confident level of English

· feel enthusiastic about answering questions and supporting international partners on a daily basis


Advantages:


· Customer Service / Service Desk / IT support experience

· Knowledge of computer hardware/peripherals and printers

· Any previous experience or studies related to Windows operating system, Microsoft Office, Microsoft Outlook and other standard softwares



Kapcsolattartó / Information

If you are interested in this opportunity, you can send your latest English CV to my email address: anna.csurgai@randstad.hu or click on "Apply now" button!

Contact:

Anna Csurgai

anna.csurgai@randstad.hu