part-time hr assistant (3 months fix-term contract) | budapest

megjelenés dátuma
kapcsolat
gabriella plóza, randstad hungary
állás típusa
határozatlan idejű
jelentkezem

az állás részletei

megjelenés dátuma
elhelyezkedés
budapest
álláskategória
HR / munkaügy
állás típusa
határozatlan idejű
referenciaszám
159493 / 24277
kapcsolat
gabriella plóza, randstad hungary
jelentkezem
Nem kötelező önéletrajzot feltöltenie ahhoz, hogy megpályázza ezt a pozíciót, sőt egyszerű megoldásként akár a Linkedin profiljával is jelentkezhet. Kattintson a jelentkezem gombra és válasszon a maximum 2 percet igénylő jelentkezési lehetőségek közül.

Cégleírás / Organisation/Department

Our global leader partner in the design, manufacture and the distribution of agricultural equipment is looking for a part-time HR Assistant to support the existing HR team in Budapest.

Pozíció leírása / Job description

• Cover HR office opening hours and handle employee queries as appropriate
• Handle daily paperwork
• With support and supervision from the existing team, prepare new contracts and contract modifications
• Liaise with employees as required
• Co-ordinate intern recruitment (e.g. pre-screening intern applications, schedule interviews)
• Register sick leave papers in payroll input file and check travel reimbursement forms during the payroll cut-off
• Ad-hoc duties as required


Elvárások / Requirements

• Finished or ongoing college/university studies
• Ability to work 20 hours/ week for 3 months period
• Fluency in English is a must
• Experience in administrative tasks
• Organized and attentive to details

Amit kínálunk / Offer

• Competitive base salary
• Modern and easily accessible office
• Opportunity to learn and develop in HR field
• Youthful and dynamic working environment with free coffee


Kapcsolattartó / Applications

Gabriella Plóza

email: gabriella.ploza@randstad.hu