menedzser asszisztens | budapest

megjelenés dátuma
kapcsolat
lídia herkely, randstad hungary
állás típusa
határozatlan idejű
jelentkezem

az állás részletei

megjelenés dátuma
elhelyezkedés
budapest
álláskategória
asszisztens / recepció
állás típusa
határozatlan idejű
referenciaszám
132023 / 22714
kapcsolat
lídia herkely, randstad hungary
jelentkezem
Mostantól nem kötelező önéletrajzot feltöltenie ahhoz, hogy megpályázza ezt a pozíciót, de amennyiben van naprakész önéletrajza, az nagy segítséget jelent számunkra. Önéletrajzát a későbbiek folyamán is bármikor hozzáadhatja profiljához.

Cégleírás / Organisation/Department

Ügyfelünk a hazai piac meghatározó szereplője. Számukra keresünk tapasztalt angolul beszélő menedzser asszisztenst, Budapest belvárosában lévő irodájukba.

Pozíció leírása / Job description

 Igazgatósági tag munkájának segítése (napi posta kezelése, telefonok kezelése, vezető
naptárának ellenőrzése és karbantartása)
 A szervezeti egység adminisztratív feladatainak ellátása
 Értekezletek előkészítése, szervezése, jegyzőkönyv-vezetés
 Idegen nyelvű anyagok fordítása
 Az igazgatóság szerződéseinek előkészítése
 Jogosultság kezelés - az igazgatóság közös meghajtójához jogosultságok megkérése,
módosítása, törlése
 Irodaszer, anyag és szolgáltatás megrendelések és a hozzájuk kapcsolódó számlák ellenőrzése
és igazolása, könyvelése
 Kapcsolattartás a társaságcsoport valamennyi szervezeti egységével
 A szakterület támogató informatikai rendszerek felhasználói szintű működtetése
 Találkozók-utazások szervezése

Elvárások / Requirements

 Felsőfokú iskolai végzettség vagy felsőfokú szakirányú tanfolyam
 Hasonló munkakörben szerzett minimum 1 éves tapasztalat
 Angol tárgyalási szintű ismerete
 Felhasználói szintű MS Office ismeretek
 Jó szervező és problémamegoldó készség


Amit kínálunk / Offer

 Versenyképes juttatási csomag
 13. havi bér
 Éves bónusz
 Cafeteria
 Stabil munkalehetőség


Kapcsolattartó / Applications

Herkely Lídia