manager assistant | budapest

megjelenés dátuma
kapcsolat
adriána menyhárt, randstad hungary
állás típusa
határozatlan idejű
jelentkezem

az állás részletei

megjelenés dátuma
elhelyezkedés
budapest
álláskategória
asszisztens / recepció
állás típusa
határozatlan idejű
referenciaszám
145231 / 23462
kapcsolat
adriána menyhárt, randstad hungary
jelentkezem
Mostantól nem kötelező önéletrajzot feltöltenie ahhoz, hogy megpályázza ezt a pozíciót, de amennyiben van naprakész önéletrajza, az nagy segítséget jelent számunkra. Önéletrajzát a későbbiek folyamán is bármikor hozzáadhatja profiljához.

Cégleírás / Organisation/Department

You are organized and you already have experience at least 3 years in the personal assistance or Office management, and you would like to work for a stable company in english and hungarian then this job is for you!

Pozíció leírása / Job description

Tasks:
- Helping a member of the Board of Directors (managing daily mail, managing phones, checking and maintaining a leading calendar)
-Performing the administrative tasks of the organizational unit
-Preparation, organization, minutes management of meetings
- Making presentations
- Preparing the Board of Directors for contracts
- Authorization Management - Requesting, modifying, or deleting permissions for the shared drive of the Board
- Checking and certifying orders, invoices and invoices for supplies, supplies and services
- Communicating with all the organizational units of the company group Operating the IT systems supporting the field

Elvárások / Requirements

Higher education or advanced specialization course
 Minimum 3 year experience in a similar job
 Knowledge of English negotiation
 User level MS Office knowledge
 Good organizing and problem solving skills
 Hungarian language

Amit kínálunk / Offer

Flexible working hours
Extensive fringe benefits - 13th month salary, annual bonus, cafeteria, private health insurance, voluntary pension fund contribution


Kapcsolattartó / Applications

Adriána Menyhárt