executive assistant | budapest

megjelenés dátuma
kapcsolat
réka németh, randstad hungary
állás típusa
határozatlan idejű
jelentkezem

az állás részletei

megjelenés dátuma
elhelyezkedés
budapest
álláskategória
asszisztens / recepció
állás típusa
határozatlan idejű
referenciaszám
127627 / 22171
kapcsolat
réka németh, randstad hungary
jelentkezem
Mostantól nem kötelező önéletrajzot feltöltenie ahhoz, hogy megpályázza ezt a pozíciót, de amennyiben van naprakész önéletrajza, az nagy segítséget jelent számunkra. Önéletrajzát a későbbiek folyamán is bármikor hozzáadhatja profiljához.

Cégleírás / Organisation/Department

For our client we are looking for an experienced Executive Assistant.
If you are eager to continue your career at this field, do not hesitate.

Pozíció leírása / Job description

- Arrange meetings, conferences, telephone conferences, take minutes and keep a record of deadlines.
- Plan and organize business travel including hotel and flight reservation. Manage daily calendars.
- Prepare internal and external high quality memos, agreements, letters, gather and submit required information in timely manner.
- Carry out routine office tasks, handle post and phone calls, registry
- Handling public as well as confidential company data and information according to the internal rules and procedures.


Elvárások / Requirements

- minimum 3 years of experience on similar field or comparable
- fluent Hungarian and English (written and oral)
- strong PC skills are advantage (letters, complex tabulation and charts, presentations)
- customer service orientation, business focused personnel
- strong interpersonal skills and the ability to communicate effectively at all levels
- outstanding problem-solving and organizing skills
- loyalty and trustworthiness


Amit kínálunk / Offer

- Long term career at a stable company
- Complex and challenging tasks
- Being empowered to take responsibility and work independently


Kapcsolattartó / Applications

Réka Németh