italian speaking customer service representative | budapest

megjelenés dátuma
kapcsolat
lídia herkely, randstad hungary
állás típusa
határozatlan idejű
jelentkezem

az állás részletei

megjelenés dátuma
elhelyezkedés
budapest
álláskategória
adminisztráció
állás típusa
határozatlan idejű
referenciaszám
121133 / 20254
kapcsolat
lídia herkely, randstad hungary
jelentkezem
Mostantól nem kötelező önéletrajzot feltöltenie ahhoz, hogy megpályázza ezt a pozíciót, de amennyiben van naprakész önéletrajza, az nagy segítséget jelent számunkra. Önéletrajzát a későbbiek folyamán is bármikor hozzáadhatja profiljához.

Cégleírás / Organisation/Department

Our client is a U.S. based multinational company with a business support center located in Budapest.

On behalf of our client we are looking for colleagues speaking English and Italian for a complex Customer Service Representative role, which combines back and front office types of daily tasks.

Pozíció leírása / Job description

The Customer Service Representative is responsible for

- answering and managing customer enquiries
- following up customer requests
- providing timely and accurate assistance to clients and business partners regarding contracts, invoices, master data, transportation, stock management etc.
- cooperating closely with other teams and departments to solve problems
- checking and correcting errors in the inventories, master data etc.

Elvárások / Requirements

- strong English and Italian skills
- Bachelor's degree is required
- good communication skills
- ability to adapt to a new environment
- team player attitude
- customer orientation


Amit kínálunk / Offer

- competitive salary
- soft and hard skill trainings
- long-term career opportunities within the company, including expert and team leader roles


Kapcsolattartó / Applications

Lídia Herkely
lidia.herkely@randstad.hu