german speaking customer support technician | budapest

megjelenés dátuma
kapcsolat
nikolett horváth, randstad hungary
állás típusa
határozatlan idejű
jelentkezem

az állás részletei

megjelenés dátuma
elhelyezkedés
budapest
álláskategória
adminisztráció
állás típusa
határozatlan idejű
referenciaszám
119311 / 19028
kapcsolat
nikolett horváth, randstad hungary
jelentkezem
Mostantól nem kötelező önéletrajzot feltöltenie ahhoz, hogy megpályázza ezt a pozíciót, de amennyiben van naprakész önéletrajza, az nagy segítséget jelent számunkra. Önéletrajzát a későbbiek folyamán is bármikor hozzáadhatja profiljához.

Cégleírás / Organisation/Department

Our partner is one of the leading telecommunication companies, operating a Shared Service Center in Budapest.


Pozíció leírása / Job description

- Manage supplier activities, work closely with 3rd parties, coordinate their activities
- Cooperate with different teams within the company
- Owning, driving, communicating, updating and proactively representing the services of the company
- Manage supplier activities
- Provide process improvement input


Elvárások / Requirements

- Fluency in English and German
- Good verbal and written communication skills
- Precise, analytical and emphatic mindset
- Great stress management skills

Amit kínálunk / Offer

- Supportive corporate culture
- Inspiring working teams
- Competitive salary and benefit package (including shift allowance if applicable)
- Professional development programs, trainings and educational support
- Employee and family friendly workplace (Home Office)
- Private health insurance package


Kapcsolattartó / Applications

Nikolett Horváth
nikolett.horvath@randstad.hu