english speaking administrative possibility | budapest

megjelenés dátuma
kapcsolat
lídia herkely, randstad hungary
állás típusa
határozatlan idejű
jelentkezem

az állás részletei

megjelenés dátuma
elhelyezkedés
budapest
álláskategória
adminisztráció
állás típusa
határozatlan idejű
referenciaszám
123299 / 22244
kapcsolat
lídia herkely, randstad hungary
jelentkezem
Mostantól nem kötelező önéletrajzot feltöltenie ahhoz, hogy megpályázza ezt a pozíciót, de amennyiben van naprakész önéletrajza, az nagy segítséget jelent számunkra. Önéletrajzát a későbbiek folyamán is bármikor hozzáadhatja profiljához.

Cégleírás / Organisation/Department

For our client, one of the world's leading multinational banks, we are looking for an English speaking Service Support Specialist. If you are a fresh graduate or as a next step in your career you would love to work in an international environment, this is the right opportunity for you.

Pozíció leírása / Job description

- supporting both internal and external customer worlwide in the field of Finance- HR or IT
- ability to acquire knowledge via internal trainings
- handling databases
- keeping contact with other departments
- maintaining all employee data on appropriate systems and inclusive of document imaging where required
- creating documents
- answering enquiries
- interacting with vendors

Elvárások / Requirements

- strong intermediate English level knowledge
- customer oriented mindset
- user level computer skills
- precise, detail oriented personality
- University degree

Amit kínálunk / Offer

- young and dynamic environment
- professional development and training opportunities
- competitive compensation package
- shift allowance

Kapcsolattartó / Applications

Lídia Herkely
+36 30 290 8236