You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

pozíció részletei

összegzés

    pozíció részletei
    Cégleírás / Organisation/Department

    Az irodatér kialakítási piacon, a szakmában piacvezető Partnerem keresi konzultatív értékesítést folytató PROJECT SALES CONSULTANT kollégáját. Partnerem a B2B projektalapú szektorban van jelen,  nemzetközi háttérrel, illetve nagyvállalati ügyfélkörrel rendelkezik!

    Pozíció leírása / Job description
    • Cég termékeinek, szolgáltatásainak, megoldásainak értékesítése 
    • Új üzleti partnerek felkutatása, potenciális együttműködések kialakítása
    • Piac figyelés, információs hálózat és hosszú távú kapcsolatok kialakítása
    • Találkozók, prezentációk lebonyolítása (angolul is)
    • Igények felmérése, konzultatív tanácsadás
    • Akciótervek kidolgozása: kreatív megoldások (funkcionalitási és árelemzési feladatok, hely- és téroptimalizálás …) kidolgozása a kollégákkal
    • Kialakított megoldások prezentálása és elfogadtatása – rendszerint felső vezetőkből álló hallgatóság részére
    • Árképzés
    • Ártárgyalások, szerződési feltételek ismerete, rendelés véglegesítés
    • Rendelések adminisztrálása
    • Ügyféllel folyamatos kapcsolattartás
    • Projekt koordináció és folyamatos kapcsolattartás a saját csapattal
    • Átadás-átvétel, ügyfél elégedettség biztosítása
    • Értékesítés utáni feladatok, ügyfél kapcsolattartás
    Elvárások / Requirements
    • Preferáltan felsőfokú végzettség
    • Folyékony angol nyelvtudás (angolul prezentálás, tárgyalások lebonyolítása)
    • B2B-ben, nagy értékű termék/szolgáltatás értékesítésében szerzett min. 2 éves tapasztalat, előny: nemzetközi hátterű cégnél szerzett tapasztalat
    • Előny: pozíció szempontjából releváns network, információs hálózat, ismertség, partneri kör
    • Adminisztrációs készség, rendszerek ismerete (Microsoft Office, CRM)
    • Önállóság, vállalkozó szellem, sikerorientáltság - problémák megoldása, ügyfél támogatása
    • Határozott, karizmatikus személyiség 
    • Asszertív kommunikáció
    • Csapatban gondolkodásra való képesség
    • Változásokhoz való rugalmas alkalmazkodás
    • Vidám, pozitív természet
    Amit kínálunk / Offer
    • Versenyképes juttatási csomag, alapbér és bónusz
    • Vállalati gépjármű
    • Munkához szükséges eszközök biztosítása
    • Fejlődési, előrelépési lehetőség
    • Gyönyörű irodai környezet 
    • Befogadó és segítőkész csapat
    • Külföldi szakmai utakra való lehetőség
    Kapcsolattartó / Information

    katalin.bali@randstad.hu

    reka.doczi@randstad.hu

    Cégleírás / Organisation/Department

    Az irodatér kialakítási piacon, a szakmában piacvezető Partnerem keresi konzultatív értékesítést folytató PROJECT SALES CONSULTANT kollégáját. Partnerem a B2B projektalapú szektorban van jelen,  nemzetközi háttérrel, illetve nagyvállalati ügyfélkörrel rendelkezik!

    Pozíció leírása / Job description
    • Cég termékeinek, szolgáltatásainak, megoldásainak értékesítése 
    • Új üzleti partnerek felkutatása, potenciális együttműködések kialakítása
    • Piac figyelés, információs hálózat és hosszú távú kapcsolatok kialakítása
    • Találkozók, prezentációk lebonyolítása (angolul is)
    • Igények felmérése, konzultatív tanácsadás
    • Akciótervek kidolgozása: kreatív megoldások (funkcionalitási és árelemzési feladatok, hely- és téroptimalizálás …) kidolgozása a kollégákkal
    • Kialakított megoldások prezentálása és elfogadtatása – rendszerint felső vezetőkből álló hallgatóság részére
    • Árképzés
    • Ártárgyalások, szerződési feltételek ismerete, rendelés véglegesítés
    • Rendelések adminisztrálása
    • Ügyféllel folyamatos kapcsolattartás
    • Projekt koordináció és folyamatos kapcsolattartás a saját csapattal
    • Átadás-átvétel, ügyfél elégedettség biztosítása
    • Értékesítés utáni feladatok, ügyfél kapcsolattartás
    Elvárások / Requirements
    • Preferáltan felsőfokú végzettség
    • Folyékony angol nyelvtudás (angolul prezentálás, tárgyalások lebonyolítása)
    • B2B-ben, nagy értékű termék/szolgáltatás értékesítésében szerzett min. 2 éves tapasztalat, előny: nemzetközi hátterű cégnél szerzett tapasztalat
    • Előny: pozíció szempontjából releváns network, információs hálózat, ismertség, partneri kör
    • Adminisztrációs készség, rendszerek ismerete (Microsoft Office, CRM)
    • Önállóság, vállalkozó szellem, sikerorientáltság - problémák megoldása, ügyfél támogatása
    • Határozott, karizmatikus személyiség 
    • Asszertív kommunikáció
    • Csapatban gondolkodásra való képesség
    • Változásokhoz való rugalmas alkalmazkodás
    • Vidám, pozitív természet
    Amit kínálunk / Offer
    • Versenyképes juttatási csomag, alapbér és bónusz
    • Vállalati gépjármű
    • Munkához szükséges eszközök biztosítása
    • Fejlődési, előrelépési lehetőség
    • Gyönyörű irodai környezet 
    • Befogadó és segítőkész csapat
    • Külföldi szakmai utakra való lehetőség
    Kapcsolattartó / Information

    katalin.bali@randstad.hu

    reka.doczi@randstad.hu