You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

német nyelvű ügyfélszolgálati munkatárs.

pozíció részletei

összegzés

    pozíció részletei
    Cégleírás / Organisation/Department

    ügyfelünk az első teljesen online biztosítási platform, mely egy osztrák biztosítócég projektje. Céljuk, hogy megmutassák, a biztosítás egy jó dolog és lehet egyszerűen, ügyfélbarát módon csinálni. Szeretnénk egy viszonylag szürke ágazatot színessé, érdekessé és az  emberek számára hasznossá tenni.

    Pozíció leírása / Job description
    • a cég termékeivel, szolgáltatásaival kapcsolatos érdeklődő kérdések megválaszolása
    • szerződésekkel kapcsolatos ügyintézés, a beérkező ügyfélkérések end to end kezelése
    • ügyfélszolgálati tevékenységgel kapcsolatos háttértevékenységek ellátása 
    • ügyféligény-felmérések végrehajtása, ügyfélelégedettség-vizsgálat 
    • kárrendezés, valamint a kárrendezési eljárást támogató ügyfélhívások kezdeményezése
    Elvárások / Requirements
    • mininmum 1-2 éves szakmai tapasztalat ügyfélszolgálati munkakörben (biztosítói kárrendezési tapasztalat előny) 
    • tárgyalóképes német és angol nyelvtudás
    • számítógépes ismeretek 
    • kiváló kommunikációs készség, hatékony problémakezelési képesség
    Amit kínálunk / Offer
    • fintech környezet
    • startup multinacionális háttérrel 
    Cégleírás / Organisation/Department

    ügyfelünk az első teljesen online biztosítási platform, mely egy osztrák biztosítócég projektje. Céljuk, hogy megmutassák, a biztosítás egy jó dolog és lehet egyszerűen, ügyfélbarát módon csinálni. Szeretnénk egy viszonylag szürke ágazatot színessé, érdekessé és az  emberek számára hasznossá tenni.

    Pozíció leírása / Job description
    • a cég termékeivel, szolgáltatásaival kapcsolatos érdeklődő kérdések megválaszolása
    • szerződésekkel kapcsolatos ügyintézés, a beérkező ügyfélkérések end to end kezelése
    • ügyfélszolgálati tevékenységgel kapcsolatos háttértevékenységek ellátása 
    • ügyféligény-felmérések végrehajtása, ügyfélelégedettség-vizsgálat 
    • kárrendezés, valamint a kárrendezési eljárást támogató ügyfélhívások kezdeményezése
    Elvárások / Requirements
    • mininmum 1-2 éves szakmai tapasztalat ügyfélszolgálati munkakörben (biztosítói kárrendezési tapasztalat előny) 
    • tárgyalóképes német és angol nyelvtudás
    • számítógépes ismeretek 
    • kiváló kommunikációs készség, hatékony problémakezelési képesség
    Amit kínálunk / Offer
    • fintech környezet
    • startup multinacionális háttérrel