Partnerünk 100%-ban magyar tulajdonban lévő családi vállalat, több mint 30 éve kezdte munkáját, majd rohamos fejlődésnek köszönhetően ma a világ 42 országában ismert és elismert minőséget képviselnek.
Jelenleg Key account manager kollégát keresünk számukra szegedi székhelyükre.
Pozíció leírása / Job descriptionA Key account manager feladatkörben a kapcsolatépítésért és kapcsolattartásért leszel felelős új és meglévő partnerekkel. Emellett egyéb izgalmas és kihívást jelentő feladatok várnak még Rád:
- Üzleti találkozók szervezése és aktív részvétel,
- Szakmai tanácsadás partnereknek az ajánlatokkal kapcsolatban,
- Más részlegekkel való szoros együttműködés a meglévő termékek fejlesztésében,
- Értékesítési támogatás nyújtása, jelentések és riportok készítése az értékesítéssel kapcsolatos adatokról
- Felsőfokú (lehetőleg gazdálkodás/menedzsment vagy értékesítés/kereskedelem szakirányú) végzettség,
- Minimum 2 éves offline illetve online értékesítési területen szerzett szakmai tapasztalat,
- Angol nyelv aktív, kommunikációs szintű tudása
- Önálló munkavégzésre való képesség,
- MS Office felhasználói szintű használata,
- Projekt rendszerben való működési tapasztalat,
- B kategóriás jogosítvány,
- Utazási hajlandóság
- Előny: kommunikációképes német nyelvtudás
- Modern és korszerű munkakörnyezet
- Dinamikusan fejlődő vállalati kultúra
- Fiatalos és lendületes csapat
- Versenyképes fizetés
- 13. havi juttatás
Ha felkeltette az érdeklődésedet a lehetőség, jelentkezz a “JELENTKEZÉS" gombra kattintva, vagy további információkért keress bizalommal:
viola.nagy@randstad.hu
vivien.varga@randstad.hu
...