You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

pozíció részletei

összegzés

    pozíció részletei
    Cégleírás / Organisation/Department

    Multinacionális, prémium terméket képviselő partnerünk kis HR csapatába keresünk HR GENERALISTÁT. A feladatkör lényege a helyi organizáció támogatása, ennek része a HR folyamatok fejlesztése, munkavállalói elégedettség növelése, munkavállalók HR kérdéseinek megválaszolás, a bérszámfejtés ellenőrzése. A cég budapesti 100 fős szellemi állománnyal rendelkezik és egy tapasztalt HR vezető mellé keresünk egy új munkatársat. 3 év releváns tapasztalattal és aktív, folyékony, tárgyalási szintű angol nyelvtudással várjuk a jelentkezéseket.     

    Pozíció leírása / Job description
    • A havi bérszámfejtési folyamat felügyelete, (kb. 100 fő munkavállaló)  
    • Munkavállalók bérrel, szabadsággal kapcsolatos kérdéseinek megválaszolása, 
    • Külső szolgáltató partnerrel kapcsolattartás, 
    • Jelenléti ívek ellenőrzése, hibák felkutatása, utalásra előkészítés  
    • Cafeteria bevallás és utalás ellenőrzése, nyomonkövetése, ehhez tartozó szabályzat kezelése 
    • Egészségbiztosítással kapcsolatos adminisztráció, szabályzat, külső partnerrel való kapcsolattartás     
    • Belső kommunikáció vezetése - HR hírek írása, bejelentések közzététele, éves belső kommunikációs naptár tervezése 
    • Szabályzatok naprakész frissítése, helyi törvények figyelembe vétele az elkészítése folyamán    
    • Teljesítményértékelés szervezése, koordinálása 
    • Munkavállalói elégedettség felmérésének fejlesztése, koordinálása
    • Képzésért és oktatásért felelős kollégák munkájának segítése 
    • Ügynökségekkel való együttműködés recruitment kapcsán, tovább diákmunkát közvetítő cégekkel való kapcsolattartás   
    • Onboarding folyamat irányítása (új belépők, visszatérő munkavállalók esetében)
    • Adatszolgáltatás a NAV, KSH felé, kapcsolattartás a TB kapcsán
    Elvárások / Requirements
    • Felsőfokú végzettség - HR vagy közgazdász
    • Legalább 3 év releváns tapasztalat HR területen 
    • A magyar munkajog, TB folyamatok, elvárások ismerete  
    • Word és Excel magabiztos használata 
    • Kiemelkedő angol és magyar nyelvtudás mind írásban, mind szóban 
    • Német nyelvtudás előnyt jelent 
    • Kiváló kommunikációs készség 
    • Komplex feladatok ellátásában való jártasság, egyidejű projektek kezelése 
    • Vidám, lendületes személyiség 
    • Jogosítvány előny, de nem kötelező
    Amit kínálunk / Offer
    • Stabil, jónevű multinacionális cég  
    • Modern, XIII. kerületi iroda   
    • Rugalmas munkaidő, home office lehetőség 
    • BKK bérlet vagy parkolás támogatása 
    • Cégen belüli nyelvtanulási lehetőség
    Kapcsolattartó / Information

    Szántai-Kis Nóra: nora.szantai-kis@randstad.hu 

    Cégleírás / Organisation/Department

    Multinacionális, prémium terméket képviselő partnerünk kis HR csapatába keresünk HR GENERALISTÁT. A feladatkör lényege a helyi organizáció támogatása, ennek része a HR folyamatok fejlesztése, munkavállalói elégedettség növelése, munkavállalók HR kérdéseinek megválaszolás, a bérszámfejtés ellenőrzése. A cég budapesti 100 fős szellemi állománnyal rendelkezik és egy tapasztalt HR vezető mellé keresünk egy új munkatársat. 3 év releváns tapasztalattal és aktív, folyékony, tárgyalási szintű angol nyelvtudással várjuk a jelentkezéseket.     

    Pozíció leírása / Job description
    • A havi bérszámfejtési folyamat felügyelete, (kb. 100 fő munkavállaló)  
    • Munkavállalók bérrel, szabadsággal kapcsolatos kérdéseinek megválaszolása, 
    • Külső szolgáltató partnerrel kapcsolattartás, 
    • Jelenléti ívek ellenőrzése, hibák felkutatása, utalásra előkészítés  
    • Cafeteria bevallás és utalás ellenőrzése, nyomonkövetése, ehhez tartozó szabályzat kezelése 
    • Egészségbiztosítással kapcsolatos adminisztráció, szabályzat, külső partnerrel való kapcsolattartás     
    • Belső kommunikáció vezetése - HR hírek írása, bejelentések közzététele, éves belső kommunikációs naptár tervezése 
    • Szabályzatok naprakész frissítése, helyi törvények figyelembe vétele az elkészítése folyamán    
    • Teljesítményértékelés szervezése, koordinálása 
    • Munkavállalói elégedettség felmérésének fejlesztése, koordinálása
    • Képzésért és oktatásért felelős kollégák munkájának segítése 
    • Ügynökségekkel való együttműködés recruitment kapcsán, tovább diákmunkát közvetítő cégekkel való kapcsolattartás   
    • Onboarding folyamat irányítása (új belépők, visszatérő munkavállalók esetében)
    • Adatszolgáltatás a NAV, KSH felé, kapcsolattartás a TB kapcsán
    Elvárások / Requirements
    • Felsőfokú végzettség - HR vagy közgazdász
    • Legalább 3 év releváns tapasztalat HR területen 
    • A magyar munkajog, TB folyamatok, elvárások ismerete  
    • Word és Excel magabiztos használata 
    • Kiemelkedő angol és magyar nyelvtudás mind írásban, mind szóban 
    • Német nyelvtudás előnyt jelent 
    • Kiváló kommunikációs készség 
    • Komplex feladatok ellátásában való jártasság, egyidejű projektek kezelése 
    • Vidám, lendületes személyiség 
    • Jogosítvány előny, de nem kötelező
    Amit kínálunk / Offer
    • Stabil, jónevű multinacionális cég  
    • Modern, XIII. kerületi iroda   
    • Rugalmas munkaidő, home office lehetőség 
    • BKK bérlet vagy parkolás támogatása 
    • Cégen belüli nyelvtanulási lehetőség
    Kapcsolattartó / Information

    Szántai-Kis Nóra: nora.szantai-kis@randstad.hu