Cégleírás / Organisation/Department
Flottakezeléssel foglalkozó partnerünk számára keressük az új HR generalista / Ügyvezetői asszisztens kollégáját, aki segíti a munkavállalók életciklusát végig kísérni, aktívan részt vesz a szervezethez kapcsolódó feladatok ellátásában és az Ügyvezető napi teendőit koordinálja.
Pozíció leírása / Job description
- Ellátni és előkészíteni a toborzáshoz kapcsolódó folyamatokat szerződéseket
...
- Segíteni a munkavállalók betanulási folyamatait
- A bérszámfejtéshez szükséges dokumentációk elkészítése
- Riportok készítése a vezetőség és a társosztályok számára
- Segítséget és támogatás nyújtás a HR osztály számára különböző munkajogi kérdéseket tekintve
- Kezelni az Ügyvezető naptárját, akár meeting, akár utazások szervezése végett
- Üzleti prezentáció készítése
- Kapcsolattartás a társosztályokkal
- Megbeszéléseken való aktív részvétel
- Ügynökségekkel való kapcsolattartás
- Kisebb projektek levezényléseElvárások / Requirements
- Felsőfokú végzettség
- Legalább 2-3 éves szakmai tapasztalat HR területen
- Erős angol nyelvtudás írásban és szóban egyaránt, illetve a szlovák nyelv ismerete előnyt jelent
- MS Office magabiztos használata
- Stukturált és analitikus gondolkodás mód
- Alkalmazkodóképesség ha hirtelen kell lereagálni egy adott helyzetet
Amit kínálunk / Offer
- Versenyképes alapbér
- Home office lehetőség
- Bónusz
- Cafeteria - havonta 20.000 Ft értékben
Kapcsolattartó / Information
Blau Nikolett - nikolett.blau@randstad.hu