- Meglévő partnerekkel kapcsolattartás személyesen, telefonon és e-mailben (akár angol nyelven)
- Cég termékeinek külföldi értékesítésében való aktív részvétel
- Bejövő rendelések feldolgozása, kiszállítások leszervezése, nyomon követése, beszállítókkal való kapcsolattartás
- Új partnerek felkutatása
- Tárgyalások előkészítése, elemzések, értékelések készítése
- Cég képviselete szakmai, nemzetközi kiállításokon
- Magabiztos angol nyelvtudás
- Önállóság, talpraesettség, határozott fellépés, megbízhatóság, pontosság
- Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtési képesség
- Terhelhetőség, stressztűrő képesség, versenyszellem, kezdeményezőkészség
- Minimum 2-3 év (kül-) kereskedelmi, ügyfélkapcsolati tapasztalat
- Office programok felhasználói szintű ismerete
Előnyt jelent:
- SAP felhasználói szintű ismerete
- Hosszú távú, stabil munkahely
- Versenyképes juttatási csomag
- Modern, családias munkakörnyezet
- Lojális, összetartó csapat
- 13. havi bérezés
- Szakmai kihívások
Huszárszki Dorina
dorina.huszarszki@randstad.hu
...