You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

pozíció részletei

összegzés

    pozíció részletei
    Cégleírás / Organisation/Department

    A magyar tulajdonban lévő parnercégünk, nemzetközi szoftvercégként 1998 óta nyújt IT rendszerek fejlesztésével és üzemeltetésével, valamint tanácsadással kapcsolatos szolgáltatásokat banki, pénzintézeti, befektetési szolgáltatói piacon lévő ügyfelei számára.

    A cég tulajdonosai és alapítói maguk is pénzügyi szolgáltató társaságok korábbi vezetői. Ez a tény meghatározta a cég üzleti filozófiáját, és egyedülálló helyzetbe hozta az IT-iparban: Nagyon erős üzleti fókusz és szakértelem jellemzi őket, amelyet kiváló szoftverfejlesztők és informatikai szakértők támogatnak. Ez a háttér lehetővé teszi a cég számára, hogy biztosítsa a magas szintű megértést az üzleti és az informatikai területek között, és alapvető forrásokkal garantálja a projektek sikerességét.

    Fő szakterületeik a fizetések és bankkártyák, a befektetések és a tőkepiacok. Nemzetközi tapasztalatokkal és jelenléttel rendelkeznek. A cég székhelye és otthoni piaca Magyarországon található, eközben 14 országban dolgoznak különféle projekteken, számos referenciával rendelkeznek Afrikában, Európában és Ázsiában, valamint a budapesti központ mellett irodát nyitottak Moszkvában és Bangalore-ban.

    Pozíció leírása / Job description

    Jelentkezz, ha érdekel a fejlesztés támogatás, az energetikai és a fintech világ, szívesen dolgozol microservice alapú, felhős projekteken agilis környezetben, motivál, ha lehetőséged van csapaton belüli tudásmegosztásra és fontos számodra a szakmai fejlődés.

    Amiben számítanak rád:

    Az üzleti alkalmazások fejlesztéséhez, kiadáskezeléséhez és üzemeltetéséhez kapcsolódó feladatok automatizálása;
    Szoftverfejlesztési folyamatok automatizálása, kódminőség javítása, a fejlesztő csapatok támogatása;
    Monitoring rendszer fejlesztése, hibakeresése, javítása;
    Meglévő rendszerek hibajavítása;
    Telepítési útmutatók és telepítési lépésekről szóló dokumentáció készítése és karbantartása;
    A hatékony működés előmozdítása a fejlesztés és az üzemeltetés között

    Elvárások / Requirements

    Amit kérnek:

    4+ év tapasztalat DevOps / alkalmazás üzemeltetés / infrastruktúra üzemeltetés területen szerzett tapasztalat;
    Tapasztalat DevOps technológiák telepítésében és üzemeltetésében - Docker, Kubernetes, Azure / AWS;
    Középfokú angol nyelvtudás;
    Microservice architektúrák ismerete;
    Magas szintű Docker vagy egyéb konténertechnológia ismeret;
    Linux operációs rendszer erős ismerete;
    Adatbázis ismeret: Oracle / MSSQL / PostgreSQL / Ceph / NoSQL (Elasticsearch, Redis, Hazelcast);
    Jenkins vagy hasonló CI / CD eszköz implementálásában, üzemeltetésében szerzett tapasztalat;
    Apache Kafka / RabbitMQ / ActiveMQ valamelyikének ismerete;
    Az alábbi toolok ismerete (nem mindegyik kötelező) Helm, Kustomize, OpenApi, Ansible, Terraform

    Előnyök:

    CNCF vizsgák: pl. Certified Kuberentes Administrator;
    Fintech rendszerfejlesztésben szerzett tapasztalat;
    Java, Python, Go programnyelvek ismerete;
    Security tapasztalat, HSM modulok ismerete;
    Agilis módszertan, Scrum Configuration management ismeretek;
    Elemző, tervező készség, rendszerszemlélet;
    Önfejlesztés, tanulási hajlandóság;
    Proaktív, rugalmas hozzáállás, nyitottság;
    Csapatjátékos személyiség

    Amit kínálunk / Offer

    Izgalmas, szakmai kihívásokat jelentő state of the art projektek;
    Folyamatos képzések, szakmai fejlődés támogatása;
    Nyitott, dinamikus csapat;
    Otthoni munkavégzés lehetősége;
    Modern, jól megközelíthető iroda; versenyképes jövedelem

    Kapcsolattartó / Information

    Zsanett Horváth
    zsanett.horvath@randstad.hu

    or

    Zsófia Sonkoly
    zsofia.sonkoly@randstad.hu

    Cégleírás / Organisation/Department

    A magyar tulajdonban lévő parnercégünk, nemzetközi szoftvercégként 1998 óta nyújt IT rendszerek fejlesztésével és üzemeltetésével, valamint tanácsadással kapcsolatos szolgáltatásokat banki, pénzintézeti, befektetési szolgáltatói piacon lévő ügyfelei számára.

    A cég tulajdonosai és alapítói maguk is pénzügyi szolgáltató társaságok korábbi vezetői. Ez a tény meghatározta a cég üzleti filozófiáját, és egyedülálló helyzetbe hozta az IT-iparban: Nagyon erős üzleti fókusz és szakértelem jellemzi őket, amelyet kiváló szoftverfejlesztők és informatikai szakértők támogatnak. Ez a háttér lehetővé teszi a cég számára, hogy biztosítsa a magas szintű megértést az üzleti és az informatikai területek között, és alapvető forrásokkal garantálja a projektek sikerességét.

    Fő szakterületeik a fizetések és bankkártyák, a befektetések és a tőkepiacok. Nemzetközi tapasztalatokkal és jelenléttel rendelkeznek. A cég székhelye és otthoni piaca Magyarországon található, eközben 14 országban dolgoznak különféle projekteken, számos referenciával rendelkeznek Afrikában, Európában és Ázsiában, valamint a budapesti központ mellett irodát nyitottak Moszkvában és Bangalore-ban.

    Pozíció leírása / Job description

    Jelentkezz, ha érdekel a fejlesztés támogatás, az energetikai és a fintech világ, szívesen dolgozol microservice alapú, felhős projekteken agilis környezetben, motivál, ha lehetőséged van csapaton belüli tudásmegosztásra és fontos számodra a szakmai fejlődés.

    Amiben számítanak rád:

    Az üzleti alkalmazások fejlesztéséhez, kiadáskezeléséhez és üzemeltetéséhez kapcsolódó feladatok automatizálása;
    Szoftverfejlesztési folyamatok automatizálása, kódminőség javítása, a fejlesztő csapatok támogatása;
    Monitoring rendszer fejlesztése, hibakeresése, javítása;
    Meglévő rendszerek hibajavítása;
    Telepítési útmutatók és telepítési lépésekről szóló dokumentáció készítése és karbantartása;
    A hatékony működés előmozdítása a fejlesztés és az üzemeltetés között

    Elvárások / Requirements

    Amit kérnek:

    4+ év tapasztalat DevOps / alkalmazás üzemeltetés / infrastruktúra üzemeltetés területen szerzett tapasztalat;
    Tapasztalat DevOps technológiák telepítésében és üzemeltetésében - Docker, Kubernetes, Azure / AWS;
    Középfokú angol nyelvtudás;
    Microservice architektúrák ismerete;
    Magas szintű Docker vagy egyéb konténertechnológia ismeret;
    Linux operációs rendszer erős ismerete;
    Adatbázis ismeret: Oracle / MSSQL / PostgreSQL / Ceph / NoSQL (Elasticsearch, Redis, Hazelcast);
    Jenkins vagy hasonló CI / CD eszköz implementálásában, üzemeltetésében szerzett tapasztalat;
    Apache Kafka / RabbitMQ / ActiveMQ valamelyikének ismerete;
    Az alábbi toolok ismerete (nem mindegyik kötelező) Helm, Kustomize, OpenApi, Ansible, Terraform

    Előnyök:

    CNCF vizsgák: pl. Certified Kuberentes Administrator;
    Fintech rendszerfejlesztésben szerzett tapasztalat;
    Java, Python, Go programnyelvek ismerete;
    Security tapasztalat, HSM modulok ismerete;
    Agilis módszertan, Scrum Configuration management ismeretek;
    Elemző, tervező készség, rendszerszemlélet;
    Önfejlesztés, tanulási hajlandóság;
    Proaktív, rugalmas hozzáállás, nyitottság;
    Csapatjátékos személyiség

    Amit kínálunk / Offer

    Izgalmas, szakmai kihívásokat jelentő state of the art projektek;
    Folyamatos képzések, szakmai fejlődés támogatása;
    Nyitott, dinamikus csapat;
    Otthoni munkavégzés lehetősége;
    Modern, jól megközelíthető iroda; versenyképes jövedelem

    Kapcsolattartó / Information

    Zsanett Horváth
    zsanett.horvath@randstad.hu

    or

    Zsófia Sonkoly
    zsofia.sonkoly@randstad.hu