Erre az állásra pályázik:

it service desk agent

  • új felhasználó
  • belépés

* kötelező mező
személyes adatok
nyelvtudás
  1. Dummy Language
nyelvtudás hozzáadása
nyelvtudás
  1. magyar




  2. angol




  3. német




  4. arab




  5. bolgár




  6. cseh




  7. dán




  8. egyéb




  9. észt




  10. finn




  11. francia




  12. görög




  13. héber




  14. hindi




  15. holland




  16. horvát




  17. japán




  18. kazah




  19. kínai




  20. lengyel




  21. lett




  22. litván




  23. norvég




  24. olasz




  25. orosz




  26. portugál




  27. román




  28. spanyol




  29. svéd




  30. szerb




  31. szlovák




  32. szlovén




  33. török




  34. ukrán




önéletrajz
NEM KÖTELEZŐ önéletrajzot feltöltenie ahhoz, hogy megpályázza ezt a pozíciót, de amennyiben van naprakész önéletrajza, az nagy segítséget jelent számunkra. Ha nincs most friss vagy elérhető önéletrajza, akkor azt később is bármikor fel tudja tölteni, amikor bejelentkezik a profiljába.

  1. fájl kiválasztása
 

Erre az állásra pályázik:

Elhelyezkedés:
Budapest, Budapest
Állás típus:
A feladás dátuma:
2020. július 1.
Referenciaszám:
7992

Cégleírás / Organisation/Department

As a partner of Aegon Global Technology we are looking for candidates for IT Service Desk Agent role. Last year the company has established its most recent technology center in Budapest which since then is growing rapidly. Aegon Global Technology makes sure that all employees of Aegon are working with latest IT solutions and receive finest support. Being part of their team, gives you opportunity to not only work with most recent IT technologies, but also provides you the chance for dynamic and diverse career path.



In addition to the globally modern IT environment, Aegon Global Technology provides secure and long-term career, brand new office located in the heart of the city, flexible working hours with home office opportunities, followed by exceptional compensation.



By following the values of the company, coming to work should bring passion, fun and creativity instead of a simple hope for the green traffic light in the morning on the way to the office.



Eager to know more? In that case, please don’t hesitate to reach out to us and get all the details.

Pozíció leírása / Job description

- Provides primarily Level 1 desktop support to clients via telephone, e-mail, and skype
- Resolving incidents, creating, updating, and maintaining the Remedy/SmartIT Knowledgebase
- Executing Launch/ERM requests, updating Remedy/SmartIT tickets, prioritizing workload to meet departmental KPI’s and organizational SLA’s
- Tutoring clients and teammates on standard PC applications, and escalated mobile device support

Elvárások / Requirements

- Fluent spoken and written English
- min. 6 months of experience with the Microsoft Office suite and electronic mail systems, particularly MS Exchange
- Experience in customer support with emphasis on Windows 7/10 is required
- Some knowledge of LAN/WAN connectivity, Remedy/SmartIT, Mainframe Operations, Telecommunications
- Professional communication skills, customer orientation
- Problem-solving skills, ability to troubleshoot technical issues
- Proactive and dynamic personality

Amit kínálunk / Offer

- Opportunity for participating in the building up of a technology center from the beginning
- Brand new working environment
- Training and Development opportunities
- Competitive salary
- Health Insurance
- Yoga classes
- Life Fitness discount
- Highly people centric environment

Kapcsolattartó / Information

Rác Ildikó
ildiko.rac@randstad.hu