Erre az állásra pályázik:

accounts payable- german+english

  • új felhasználó
  • belépés
* kötelező mező
személyes adatok
nyelvtudás
  1. Dummy Language
nyelvtudás hozzáadása
nyelvtudás
  1. magyar




  2. angol




  3. német




  4. arab




  5. bolgár




  6. cseh




  7. dán




  8. egyéb




  9. észt




  10. finn




  11. francia




  12. görög




  13. héber




  14. hindi




  15. holland




  16. horvát




  17. japán




  18. kazah




  19. kínai




  20. lengyel




  21. lett




  22. litván




  23. norvég




  24. olasz




  25. orosz




  26. portugál




  27. román




  28. spanyol




  29. svéd




  30. szerb




  31. szlovák




  32. szlovén




  33. török




  34. ukrán




önéletrajz
NEM KÖTELEZŐ önéletrajzot feltöltenie ahhoz, hogy megpályázza ezt a pozíciót, de amennyiben van naprakész önéletrajza, az nagy segítséget jelent számunkra. Ha nincs most friss vagy elérhető önéletrajza, akkor azt később is bármikor fel tudja tölteni, amikor bejelentkezik a profiljába.

  1. fájl kiválasztása
 

Erre az állásra pályázik:

Elhelyezkedés:
Budapest, Budapest
Állás típus:
A feladás dátuma:
2021. május 13., csütörtök
Referenciaszám:
28068

Cégleírás / Organisation/Department

Do you enjoy building up something NEW?

Do “learning, international environment, employer values, work-life-balance” factors that matter for you at your job?

Are you passionate about your profession and seek for an exciting change?


Our partner has pioneering technology in elevators, working with unbeatable technology around the globe. Now you have the chance to join the very first team in their newly established business service center in Budapest! We are looking for true talents, as you and your team’s responsibility will be to build up the new organization.


Sounds exciting? If the answer is YES, click to apply!

Pozíció leírása / Job description

How can you imagine the daily work?


You’ll be involved in the transition of accounting processes from European entities to Hungary and actively shape a new SSC in Budapest

You’ll be involved in day-to-day operations in the following areas:

  • invoice receipt
  • invoice verification and processing
  • outgoing payment processing
  • reclaims and corrections
  • AP closing and periodical activities
  • Identify, evaluate and resolve issues
  • Be adherent to agreed service levels, policies and procedures
  • Engage in collaboration with the business and stakeholders
  • Ensure that all process manuals are created and updated on a regular basis
  • Provide quality customer service
  • Coach and train junior staff

Elvárások / Requirements

You are welcome if:

  • You have at least 2 years’ experience in Accounting
  • University degree or equivalent experience in accounting or business administration
  • Good knowledge of SAP FI
  • Good verbal and written German and English language
  • Straightforward communication skills
  • Enthusiasm for establishing and ramping up a new Shared Service Center
  • Willingness to travel (2 to 6 weeks periods, when circumstances allow)

Amit kínálunk / Offer

  • Competitive salary
  • An amazing, people focused company culture
  • Open minded, friendly colleagues with a passion for their work – we hire top talents!
  • Language courses and trainings
  • Home office