Erre az állásra pályázik:

french speaking order to cash specialist

  • új felhasználó
  • belépés

* kötelező mező
személyes adatok
nyelvtudás
  1. Dummy Language
nyelvtudás hozzáadása
nyelvtudás
  1. magyar




  2. angol




  3. német




  4. arab




  5. bolgár




  6. cseh




  7. dán




  8. egyéb




  9. észt




  10. finn




  11. francia




  12. görög




  13. héber




  14. hindi




  15. holland




  16. horvát




  17. japán




  18. kazah




  19. kínai




  20. lengyel




  21. lett




  22. litván




  23. norvég




  24. olasz




  25. orosz




  26. portugál




  27. román




  28. spanyol




  29. svéd




  30. szerb




  31. szlovák




  32. szlovén




  33. török




  34. ukrán




önéletrajz
NEM KÖTELEZŐ önéletrajzot feltöltenie ahhoz, hogy megpályázza ezt a pozíciót, de amennyiben van naprakész önéletrajza, az nagy segítséget jelent számunkra. Ha nincs most friss vagy elérhető önéletrajza, akkor azt később is bármikor fel tudja tölteni, amikor bejelentkezik a profiljába.

  1. fájl kiválasztása
 

Erre az állásra pályázik:

Elhelyezkedés:
Budapest, Budapest
Állás típus:
A feladás dátuma:
2019. augusztus 29.
Referenciaszám:
173845

Cégleírás / Organisation/Department

Would you like to join a successful global manufacturing and engineering company?
Would you like to communicate with French/Francophone colleagues and customers on a daily basis?
Are you a result-oriented and customer-focused person?

If your answer is YES, great! We have an interesting opportunity for you!

Our partner always offers complex and challenging jobs, a great work environment in the heart of Budapest, competitive salary and numerous opportunities in career-development.

Pozíció leírása / Job description

Objective of the role: manage and follow up incoming orders, resolve customer queries if necessary

Responsibilities:

• Being in daily contact with customers of the supported region, provide relevant information about products and services
• Manage and follow up incoming orders
• Ensure customer request date is fulfilled
• Resolve customer queries
• Manage client portfolio
• Support cash collection while building and maintaining excellent partner relationships


Elvárások / Requirements

Who you are:

• 0-2 years of experience within SSC environment, fresh graduates are also welcome!
(Cash Application and/or Collection and/or Customer Service background is an advantage)
• Customer-focused attitude
• Strong analytical skills, structured way of thinking and acting
• Strong communication, influencing and interpersonal skills
• Proactivity, strong problem-solving skills
• Good IT literacy (principally, Excel)
• Good ENGLISH and excellent FRENCH language skills


Amit kínálunk / Offer

What we can offer:

• Modern, beautiful office
• Excellent location
• International and dynamic teams
• Language courses
• Great work-life balance
• Eminent compensation package


Kapcsolattartó / Applications

Veronika Farkas
veronika.farkas@randstad.hu